Beoordelingen Appartement Balashi*****

Balashi*****
3 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Balashi*****
Balashi 89, Oranjestad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Balashi***** in Oranjestad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Balashi***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Balashi scoort een 9,0 uit 10, op basis van 3 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Balashi***** in Oranjestad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Balashi*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Balashi***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 4 vakantiefoto's van Appartement Balashi***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Aruba. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Aruba. Vergelijk Appartement Balashi***** met andere accommodaties in Oranjestad.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

4 beoordelingen over Balashi*****

3 beoordelingen
9,7
8,3
8,7
9,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Juni 2014
"Dit nooit meer"vertalen
johan de jager
1,0
4,0
2,0

18-09-2014 mijn dochter heeft bij balashi appartementen gehuurd , binnen een maand netjes de huur opgezegd omdat er steeds moeilijkheden waren met de verhuurder,ze krijgt een whats app de borg wordt terug gestort, nu naar ander halve maand nog geen borg terug, gebeld en krijg als antwoord aan locols stort ik geen borg terug, ze gaan maar naar de rechter en dat is duur.dus na de borg kunnen we fluiten en meneer noemt zich een keurig zakenman met div. bedrijven ik vindt dit gewoon oplichting en misbruik maken van je positie

met partner, 2012
"Fijn appartement"vertalen
Henky
10,0

16-09-2012 Wij zijn al in veel appartementen geweest op de Nederlandse Antillen maar nog nooit in zo'n mooi appartement! Alles is aanwezig, het is leuk ingericht, erg ruim en er is een mooie binnenplaats. Onze vakantie kan niet meer stuk! Bedankt, Jan en Ines, dat we voor zo'n redelijke prijs een fantastische vakantie hebben!

met partner, Aug. 2012
"Prettig Appartement"vertalen
Rits en Lenie
9,0

19-09-2012 Mooi ruim, schoon en zeer goed uitgerust appartement op rustige locatie centraal gelegen. Palm Eiland en Mangel Hato zijn heel dicht bij en Baby Beach is redelijk dichtbij. Jan en Ines zijn bijzonder gastvrij en bereid je van allerlei informatie te voorzien. Wij hebben genoten en bij gelegenheid komen we hier vast nog eens terug.

alleenreizend, Juli 2012
"Zeer mooi appartement"vertalen
Ton
8,0

28-10-2012 Schoon, ruim en vooral de porch is s'avonds en s'ochtens zeer aangenaam..

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?