Appartement Balashi *****

Balashi

3 reviews over Appartement Balashi in het Nederlands

Zeer mooi appartement

Ton, 28-10-2012

Schoon, ruim en vooral de porch is s'avonds en s'ochtens zeer aangenaam..
Gereisd alleenreizend in juli 2012

Prettig Appartement

Rits en Lenie, 19-9-2012

Mooi ruim, schoon en zeer goed uitgerust appartement op rustige locatie centraal gelegen. Palm Eiland en Mangel Hato zijn heel dicht bij en Baby Beach is redelijk dichtbij. Jan en Ines zijn bijzonder gastvrij en bereid je van allerlei informatie te voorzien. Wij hebben genoten en bij gelegenheid komen we hier vast nog eens terug.
Gereisd met partner in augustus 2012

Fijn appartement

Henky, 16-9-2012

Wij zijn al in veel appartementen geweest op de Nederlandse Antillen maar nog nooit in zo'n mooi appartement! Alles is aanwezig, het is leuk ingericht, erg ruim en er is een mooie binnenplaats. Onze vakantie kan niet meer stuk! Bedankt, Jan en Ines, dat we voor zo'n redelijke prijs een fantastische vakantie hebben!
Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Balashi in Oranjestad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Balashi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Balashi scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.