9,5

Uitstekend

4 reviews over Hotel Aruba Sonesta Beach Resort in het Nederlands

Geweldig wat een luxe

Joke Fano, 12-12-2010

Dit hotel ligt echt op een geweldige locatie, binnen in de hal liggen bootjes en die brengen je naar het prachtige privé strand.

Kamers zijn ruim en schoon.

Personeel heel aardig en servicegericht.

Veel goede restaurants op loopafstand.

Gereisd met partner in april 1994

superhotel, alles is wel duur

dennis, 7-11-2008

Prachtig hotel gelegen in centrum oranjestad. er is werkelijk niets op aan te merken. zeker niet saai zoals ik hier gelezen heb. het is idd geen all in prijzenklapper bingo hotel,maar als je voor leuke bediening, gewoon goede kamers, en alles even schoon, en lekker relaxen komt moet je hier zeker heen. ga niet continu in t casino zitten s,avonds, want dan ga je los. overgens is t ontbijt top, maar voor t eten hoef je op aruba niet te komen, en zo ook in dit hotel niet, maar ja al met al helemaal top
Gereisd alleenreizend in november 2008

Jorie en René Ottes, 6-12-2006

Wij zijn hier in september 2004 verbleven. Echt een superleuke vakantie gehad. Het hotel ligt mooi centraal, met vele lekkere restaurantjes in de buurt. Met een bootje naar je eigen privéstrandje, wat wil je nog meer? Op dit strand kun je trouwens heerlijke lunchen, echt supermooi!

De kamer van het hotel is prima. Ook het ontbijt was perfect. Wel erg veel amerikanen, die soms erg luidruchtig waren. Maar goed: dat kun je overal treffen.

De gehele KLM-crew verbleef in dit hotel!

Gereisd anders in december 2006

Marcel en Jannie, 22-11-2004

Super de luxe hotel met perfecte kamers en perfecte service! Je hebt hier de beschikking over een schitterend privé eiland (op 5 minuten varen, bootjes varen regelmatig)

Wij hebben hier echt een supervakantie gehad!

Ten tijde van ons verblijf, waren Jennifer Lopez en Mark Anthony hier ook te gast (lagen 2 zonnebedden bij ons vandaan!)

Gereisd anders in november 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aruba Sonesta Beach Resort in Oranjestad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aruba Sonesta Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aruba Sonesta Beach Resort scoort een 9.5 uit 10 op basis van 4 reviews.