7,5

4 reviews over Hotel Wyndham Aruba Resort Spa & Casino in het Nederlands

gewoon goed hotel aan Palm Beach

Tamira, 24-1-2010

Dit hotel is 1 van de oudste hotels van Aruba en heeft al vele namen gehad (Concorde, Hilton, Wyndham) en heet nu Westin inmiddels.

Toen wij hier verbleven was het nog Wyndham. De 3 weken dat wij hier waren hebben wij ons vermaakt, papagaaien in de tuin, prima Japans restaurant en ligging ok.

Er zijn betere en meer gemoedelijkere hotels op Aruba te vinden.

Gereisd met partner in januari 2005

P van der Ham, 27-11-2007

Nadelen: de entree wordt verbouwd waardoor die etage beperkt gebruikt wordt. Een gedeelte van het hotel is tijdens ons verblijf afgebrand. En je moet in het begin wel wennen aan al die americanen. Het hotel is aar ook op ingericht. Het ontbijt was daar in tegen super.
Gereisd met partner in november 2007

Erik en Lara, 6-11-2006

Zeer groot hotel, veel Amerikanen, door overgaan naar andere management veel ergernissen/stress aan de balie.

Men was vaak onbeleefd.

Vochtige kamers, zelfs airco kreeg het niet droog.

Was buiten ophangen niet mogelijk ivm wind.

Kamer werd iedere dag schoongemaakt en beddengoed verwisseld, wel noodzakelijk met het vocht.

Duur eten in hotel, iets verderop zijn goedkopere eetgelegenheden.

Prachtig strand, aardig personeel bij het restaurant aan het strand. Altijd plaats aan het strand of bij het zwembad.

Gereisd met partner in oktober 2006

Servaas Luttikhuizen, 25-10-2006

Wyndham, binnenkort The Westin Aruba, is een enorm hotel, veel amerikaanse gasten, fraai gelegen aan Palm Beach, binnen wat shabby, wellicht door de verkoop van het hotel aan een andere maatschappij, zwembad en strand zijn niet zo claustrofobisch als de duurdere collega-hotels verderop, dus lekker ruim aangelegd, het eten is vrij gewoon, er is prima goedkoper restaaurant-aanbod buiten het hotel op loopafstand, service soms wat matig, maar qua ligging aan Palm Beach het beste hotel!!
Gereisd anders in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wyndham Aruba Resort Spa & Casino in Aruba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wyndham Aruba Resort Spa & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wyndham Aruba Resort Spa & Casino scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.