Aparthotel Tropicana Aruba Resort & Casino ***

Aparthotel Tropicana Aruba Resort & Casino
Tropicana Aruba Resort & Casino
8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tropicana Aruba Resort & Casino bij:

21 reviews over Aparthotel Tropicana Aruba Resort & Casino in het Nederlands

Prima appartement op centrale locatie

Kim, 11-12-2013

Appartement is ruim en wordt dagelijks schoongemaakt. Locatie is ideaal: dichtbij het strand, grote supermarkt en bushalte.
Gereisd anders in november 2013

Fantastisch !!!

didierverstraete, 30-7-2011

Dit is het beste van het beste !! Zeer lekker eten in verschillende restaurants van de resort. Vriendelijke mensen. Perfecte ligging ! Met bootje naar prachtig privé eiland waar alles voorzien is. ( eten en drinken )

In 1 woord fantastisch !!!

Gereisd met partner in november 2010

joop, 11-11-2007

wij heben een heerlijke tijd gehad maar veel timesharing praatjes. personeel zeer vriendelijk de suite was heel goed. de bedden lagen goed. het strand was geweldig alles zeer schoon. alleen de amerikanen al in de nacht op het strand voor een parasol te reserveren ze hebben toch een beetje de overhand daar dat is een beetje jammer. maar dividivi bomen genoeg om in de schaduw te leggen

wij komen zeker nog terug. een absoluute aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

Ruud, 14-6-2007

In nov 2006 voor de 2e keer geweest in de Grand Suites. Het resort is ruim van opzet. De kamers en bijv. de lift zag er oud en niet goed onderhouden uit. Badkamermuur zat onder de schimmel, verf bladert van de deur en de zgn "slaapbank".. daar heb je binnen een minuut pijn in je rug van. Het zwembad was vies. Er dreef wit schuim en allerlei andere troep op. Alleen op aandringen van de gasten werd er actie ondernemen. In het weekend veel lawaai omdat de locals dan komen logeren. Pluspuntje voor de slaapkamer. Ik had een kamer met een hele stille airco en het bed lag goed. Als je niet goed tegen geluiden kunt neem je oordopjes mee, want als het donker wordt beginnen de krekels (of wat het ook is) hun "lied".. tot het licht wordt. Heb niet de indruk dat je als "rental" nog echt welkom bent. Ze hebben volgens mij liever dat je een time share koopt. Dit was absoluut de laatste keer. :(
Gereisd anders in juni 2007

Aruba-lover!!!, 29-4-2007

Wij zijn hier in juli 2006 23 dagen verbleven! Een prima complex!! Het is een groot restort dat bestaat uit 2 gedeeltes wij zaten in de grand suites met 6 personen, en wij hadden meer dan genoeg ruimte!!! Het strand is geweldig! Personeel is vriendelijk Kortom een geweldige vakantie gehad!!!!!!!!!Ik vond de zwembaden in andere gedeelte vlakbij de zee wel leuker dan ons eigen zwembad.

Dit complex is een AANRADER!!!

Gereisd anders in april 2007

hedy , 8-1-2007

Wij hebben de Kerstdagen doorgebracht op in La Cabana. (2 volw en 2 kids) en hebben het prima naar onze zin gehad hier. Het resort is wel groot, maar toch ervaar je dat niet echt omdat het laagbouw is en uit verschillende delen bestaat. Ondanks dat het echt hoogseizoen is konden we altijd een strandstoel vinden. Wel wil ik een opmerking plaatsen, er stond een mededeling in de hal van het time-share deel dat miv 8 januari 2007, gasten van de Villas geen gebruik meer mochten maken van de ligbedden bij het strand en bij het Time share deel (en hier ligt het mooiste zwembad en is vaak de live muziek) Check dit goed bij je reisbureau voor je boekt want het is toch niet leuk als je geen gebruik mag maken van de strandfaciliteiten. Prima resort verder, kun je weinig op aanmerken.
Gereisd anders in januari 2007

Fam. Oudejans, 6-1-2007

wij zijn in mei 2006 op aruba getrouwd

en hebben in de hotel onze huwelijksdagen doorgebracht. Groot complex bestaande uit 2 gedeeltes, wij

zaten in de villas. Zeeeer vriendelijk

personeel die precies weten wie je bent,

je bent absoluut geen nummer!!!

Grote nette villas, alleen de bedbanken

zijn echt aan vervanging toe. Onze

kinderen van 3 en 6 hadden de vakantie

van hun leven, lekker glijen van de

glijbaan en ravotten op het geweldige

strand. Goede busverbinding naar oranjestad. Voor de eilandtour moet je

bij Frenk zijn, een geweldige tour in een oud 8 persoons busje, is echt een

geweldige vent. Wij komen zeker een keer

terug.

Gereisd anders in januari 2007

Claudia, 11-9-2006

Van 7-21 aug in La Cabana. Groots opgezet, maar een massa tref je er niet aan. De happy hours bij de barretjes waren perfect (2 drankjes v.d. prijs van 1)en van 4-7 elke dag live muziek bij het zwembad (Claudius Philips, you're the best, but I still hate you for making me sing, but I WILL SURVIVE haha) Wij zaten met 4 volwassen in de grand suites, die ik niet echt luxe vond. Sofabed had zo'n dunne matras en was doorgezakt dat daar niet op te slapen was en dus hebben we 2-pers bed uit de slaapkamer gehaald en die in de woonkamer gezet. Personeel super vriendelijk en het strand en de zee waren fantastisch.
Gereisd anders in september 2006

Mijke, 9-8-2006

Net terug! Mis het strand en de zee! La Cabana ligt super, recht tegenover Eagle Beach. Kamer was prima, sevice ook. Er zijn 3 zwembaden, waarvan 1 met superglijbaan. We hebben er nooit gegeten behalve af en toe een donut van de Dunkin' Donuts. Wij vonden na een dagje touren en elders zwemmen/snorkelen een duik in het zwembad best lekker. Wel erg massaal. Maar prima gehad! Ach, op Aruba kom je alleen maar op je hotelkamer om te slapen, de rest van de tijd ben je toch weg.Zoveel te zien en doen. En de bedden waren werkelijk goddelijk! We zijn ook wel eens naar Montana Park appartementen geweest en See Breeze Appartementen in Pos Chiquito, dat was ook uitstekend! Grotere kamers en klein zwembadje maar ja...de zee is toch véél gaver. Aruba is sowieso een klapper!!!!!Een aanrader!!!
Gereisd familie in juli 2006

Lis & Pat, 4-8-2006

We hebben een heerlijke vakantie gehad op Aruba! We verbleven in de Villas. Het hotel is erg groot, maar wij vonden niet dat je als een nummer werd behandeld. Er waren altijd stoelen en parasols vrij bij het strand en zwembad. Het strand is super mooi, precies zoals op de plaatjes uit de reisbrochures!! Vanaf de Villas is het ongeveer 3 minuten lopen naar zee. De locatie is erg goed, met de bus (2 dollar, retourtje) kun je makkelijk naar Oranjestad en Palm Beach. Op Eagle Beach zijn bijna geen restaurantjes te vinden. Wij hebben een super vakantie gehad!
Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Tropicana Aruba Resort & Casino in Aruba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Tropicana Aruba Resort & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Tropicana Aruba Resort & Casino scoort een 8.22 uit 10 op basis van 21 reviews.