8,4

WebsiteLink naar website

81 reviews over Hotel MVC Eagle Beach in het Nederlands

Mooie lokatie aan het strand.

R.H.K., 16-8-2017

Goed ontbijt. Moeilijk te vinden.
Gereisd met partner in juni 2017

We hebben het geweldig naar de zin gehad

Riekje Santema, 4-6-2016

Eigenlijk alles prima. Het was na 4 jaar fantastisch te ervaren dat cherrit de bedjes op het strand klaar zette. Top!!!

In de kast misschien wat planken voor de kleding.

Gereisd met partner in mei 2016
Accommodatie-eigenaar

Beste Riekje,

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze beoordeling en aanbeveling van ons hotel. Erg fijn om te lezen dat jullie nogmaals hebben genoten van uw verblijf, en gastvrijheid van onze personeel. We zullen jullie verbeterpunt bespreken, bedankt voor de feedback.

Tot ziens op Aruba!

Kleinschalig, gezellig en goede service!

Marion, 14-10-2014

We verbleven begin oktober 2014 2 weken in MVC Eagle Beach. Onze eerste indruk was eenvoudig en kleinschalig. De kamer was mooi en van alle gemakken voorzien, het werd dagelijks goed schoongemaakt. Het uitzicht uit de kamer was deels op het dak van het restaurant en deels op de tuin.Sommige kamers keken alleen maar op het dak uit. Het zwembadje is erg klein en wordt bijna niet gebruikt. Bij de receptie krijg je badhanddoeken voor het strand. De ligging van MVC is mooi aan het prachtige, rustige strand van Eagle Beach. Er zijn weinig uitgaansgelegenheden in de buurt, wel restaurants en een grote supermarkt. De bus stopt voor de deur en brengt je in 10 min. naar het levendige Oranjestad of Palm Beach. Het ontbijt is eenvoudig met brood, beleg, fruit, sap en koffie of thee. Bij het bijbehorende Tulip restaurant kun je heerlijk dineren voor een redelijke prijs. Het personeel is heel servicegericht en vriendelijk.
Gereisd met partner in september 2014

Ons plekje op Aruba.

Marco & Miranda, 19-1-2014

Dit jaar gaan we voor de vijfde keer naar MVC Eagle Beach.

Nog nooit hebben wij een beoordeling geplaatst omdat eigenlijk andere gasten al ruimschoots hebben geschreven wat wij ook vinden. Wij hebben daar weinig aan toe te voegen.

Aruba is een relaxed eiland, MVC een uitstekende, kleinschalige (eenvoudige), zeer schone accommodatie en het aangrenzende Eagle Beach is gewoon het mooiste strand van Aruba. Het personeel heeft service hoog in het vaandel staan. Ook het eten in het bijbehorende Tulip restaurant is gewoon kwaliteit voor een goede prijs. Het ontbijt zou wat gevarieerder en uitgebreider mogen.

What do we need to say more? Aruba and MVC here we come again!

Gereisd met partner in januari 2012

Heerlijk genoten!

lisettesmidt, 24-11-2013

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij het MVC. We hebben gezien hoe druk het was bij Palm beach bij de hoogbouw en waren blij dat we hier niet voor gekozen hebben. Het MVC ligt direct bij eagle beach, gescheiden door een weg. Altijd plaats en ruimte op het strand en bedjes gratis beschikbaar. Receptie en medewerkers heel vriendelijk en helpen je graag. Kamers ook keurig en schoon, het pand is geschilderd waardoor alles een frisse uitstraling heeft. Badkamer is wat verouderd, maar je komt er toch bijna niet dus niet belangrijk. Douchestraal is niet super, dat vonden wij het enigste minpuntje. Ontbijt niet heel uitgebreid maar is voldoende. Op de dag van vertrek konden we gebruik maken van een kamer met douche en wastafel. Ideaal als je een avond vlucht hebt. Elbert maakt heerlijke cocktails voor je die je kan drinken op het strand genietend van de prachtige zonsondergang. Dit hotel is echt een aanrader voor mensen die van rust houden en liever de drukte opzoeken. We love Aruba!
Gereisd met partner in oktober 2013

Mariniers onwaardig

fmthooteman, 17-9-2013

de badkamer zeer verouderd!!! As je iets warm water wil kan je plots onde de bloedhete water staan. Voor kinderen er zeker zeer gevaarlijk ook de wc spoelt niet alles door en kan je alles terug bekijken. Ontbijt namen we ons eigen brood mee, alles klef en niet gezonde keus, Strand super en alles wel zeer schoon. De persoonlijke contact gemaakt ! als je pasje nie mee neemt als Marinier doen ze net of je de boel loopt te bedonderen en dat als oud Marinier!
Gereisd met partner in september 2013

In een woord "geweldig", wat een rust.

marinus-corrie, 10-8-2013

Prima hotelletje met een prima formule.

Het was er tijdens ons verblijf geweldig rustig, op het eigen stukje strand met de ligbedden en beach boy maar van de mensen in het hotel ook bijna niets te merken. Het lijkt of iedereen er voor z'n rust komt.

Ons verblijf was precies zo als gepland, niet een en al geregeld, maar doen waar we zin in hadden.....incl.Catamaran / snorkelen en Eddy Kroes z'n Road Trip...geweldig.!

S'ochtends heerlijk naar het strand en s'middags / s'avonds naar de winkeltjes en lekker uit eten.....niet verplicht in het eigen hotel zoals bij "All-in.".

Er is nml. keuze genoeg op Aruba qua restaurants, van met de voeten in de zee zitten terwijl je eet, tot aan een nieuwe belgische keten. Maar niet te vergeten Tulip zelf bij het MVC.... een geweldige service met lekker eten. Pauleti, Kevin, Theo en de anderen....Bedankt..........We will be back.!!

Groeten, Corrie en Marinus.

Gereisd met partner in juni 2013

Voor de 2e keer geweest, helemaal geweldig!!

hermyvandervelde, 22-6-2013

Wij zijn net weer terug van 3 weken MVC (Marine Verlof Centre) en wederom hebben we daar een geweldige tijd gehad. Schone kamers, elke dag werd schoongemaakt en elke dag schone handdoeken). Ze hadden nu een beach boy op het strand met strandbedjes Dus je hoefde ze nu niet mee te nemen! De super service van Christy, Teo, Kevin, Pauleti en niet te vergeten de supervriendelijke schoonmaaksters maakten onze vakantie weer een groot succes. We hebben het geluk gehad dat we deze keer een schildpadnest hebben zien uitkomen, wat een geweldige ervaring, echt super!!!

tot volgend jaar!!!

Gereisd met partner in mei 2013

Geweldige plek

dager, 23-4-2013

Het appartement licht heel fijn vlak bij zee.De kamers zij inderdaad niet groot,en het sanitair mag ook wel een keer een op knap beurtje hebben.Maar de geweldige gastvrijheid maken veel zo niet alles goed.Ook nog de excursie met Eddie Croes met de jeepsafarie is een aanrader ontzettend genoten van die man die zoveel over zijn eiland weet te vertellen.
Gereisd met partner in februari 2013

Blijft een heerlijke vakantie plek

Hoogie42, 5-3-2013

Met vorigjaar juli 2012 en nu februari 2013 erbij nu voor de 8e keer vakantie gevierd in het MVC aan het mooiste gedeelte van Eagle Beach (een vd mooiste stranden ter wereld). Zelfde ervaring als eerder (zie eerdere reviews). gewoon top. Ligging, Netheid (kamers iederedag schoon), Klantvriendelijkheid en eten (ontbijt & Tulip Restaurant) , gewoon super. Christy (Receptie), Pauleti, Kevin & Teo (Restaurant) en vele andere medewerkers zorgen iedere keer weer voor een wereld vakantie. Aandachts puntje blijft wel het sanitair welke wel zeer schoon doch wat onderhevig is aan slijtage. De Airco op de kamer is top.
Gereisd alleenreizend in februari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel MVC Eagle Beach** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel MVC Eagle Beach in Aruba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel MVC Eagle Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel MVC Eagle Beach scoort een 8.42 uit 10 op basis van 82 reviews.