Beoordelingen Hotel MVC Eagle Beach**

77 beoordelingen
Beoordelingen Hotel MVC Eagle Beach**
J.E. Irausquin Boulevard 240, 32901, Aruba
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel MVC Eagle Beach** in Aruba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel MVC Eagle Beach** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel MVC Eagle Beach scoort een 8,6 uit 10, op basis van 77 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel MVC Eagle Beach** in Aruba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel MVC Eagle Beach**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel MVC Eagle Beach** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 87 vakantiefoto's van Hotel MVC Eagle Beach** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel MVC Eagle Beach** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Aruba. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Aruba. Vergelijk Hotel MVC Eagle Beach** met andere accommodaties in Aruba.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

75 beoordelingen over MVC Eagle Beach**

77 beoordelingen
9,3
7,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Okt. 2013
"Heerlijk genoten!"vertalen
lisettesmidt
8,0

24-11-2013 Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij het MVC. We hebben gezien hoe druk het was bij Palm beach bij de hoogbouw en waren blij dat we hier niet voor gekozen hebben. Het MVC ligt direct bij eagle beach, gescheiden door een weg. Altijd plaats en ruimte op het strand en bedjes gratis beschikbaar. Receptie en medewerkers heel vriendelijk en helpen je graag. Kamers ook keurig en schoon, het pand is geschilderd waardoor alles een frisse uitstraling heeft. Badkamer is wat verouderd, maar je komt er toch bijna niet dus niet belangrijk. Douchestraal is niet super, dat vonden wij het enigste minpuntje. Ontbijt niet heel uitgebreid maar is voldoende. Op de dag van vertrek konden we gebruik maken van een kamer met douche en wastafel. Ideaal als je een avond vlucht hebt. Elbert maakt heerlijke cocktails voor je die je kan drinken op het strand genietend van de prachtige zonsondergang. Dit hotel is echt een aanrader voor mensen die van rust houden en liever de drukte opzoeken. We love Aruba!

met partner, Sept. 2013
3,0
5,0
2,0
1,0

17-9-2013 de badkamer zeer verouderd!!! As je iets warm water wil kan je plots onde de bloedhete water staan. Voor kinderen er zeker zeer gevaarlijk ook de wc spoelt niet alles door en kan je alles terug bekijken. Ontbijt namen we ons eigen brood mee, alles klef en niet gezonde keus, Strand super en alles wel zeer schoon. De persoonlijke contact gemaakt ! als je pasje nie mee neemt als Marinier doen ze net of je de boel loopt te bedonderen en dat als oud Marinier!

met partner, Juni 2013
"In een woord "geweldig", wat een rust."vertalen
marinus-corrie
8,0

10-8-2013 Prima hotelletje met een prima formule.
Het was er tijdens ons verblijf geweldig rustig, op het eigen stukje strand met de ligbedden en beach boy maar van de mensen in het hotel ook bijna niets te merken. Het lijkt of iedereen er voor z'n rust komt.
Ons verblijf was precies zo als gepland, niet een en al geregeld, maar doen waar we zin in hadden.....incl.Catamaran / snorkelen en Eddy Kroes z'n Road Trip...geweldig.!
S'ochtends heerlijk naar het strand en s'middags / s'avonds naar de winkeltjes en lekker uit eten.....niet verplicht in het eigen hotel zoals bij "All-in.".
Er is nml. keuze genoeg op Aruba qua restaurants, van met de voeten in de zee zitten terwijl je eet, tot aan een nieuwe belgische keten. Maar niet te vergeten Tulip zelf bij het MVC.... een geweldige service met lekker eten. Pauleti, Kevin, Theo en de anderen....Bedankt..........We will be back.!!
Groeten, Corrie en Marinus.

met partner, Mei 2013
"Voor de 2e keer geweest, helemaal geweldig!!"vertalen
hermyvandervelde
9,0

22-6-2013 Wij zijn net weer terug van 3 weken MVC (Marine Verlof Centre) en wederom hebben we daar een geweldige tijd gehad. Schone kamers, elke dag werd schoongemaakt en elke dag schone handdoeken). Ze hadden nu een beach boy op het strand met strandbedjes Dus je hoefde ze nu niet mee te nemen! De super service van Christy, Teo, Kevin, Pauleti en niet te vergeten de supervriendelijke schoonmaaksters maakten onze vakantie weer een groot succes. We hebben het geluk gehad dat we deze keer een schildpadnest hebben zien uitkomen, wat een geweldige ervaring, echt super!!!
tot volgend jaar!!!

alleenreizend, Feb. 2013
"Blijft een heerlijke vakantie plek"vertalen
Hoogie42
9,0

5-3-2013 Met vorigjaar juli 2012 en nu februari 2013 erbij nu voor de 8e keer vakantie gevierd in het MVC aan het mooiste gedeelte van Eagle Beach (een vd mooiste stranden ter wereld). Zelfde ervaring als eerder (zie eerdere reviews). gewoon top. Ligging, Netheid (kamers iederedag schoon), Klantvriendelijkheid en eten (ontbijt & Tulip Restaurant) , gewoon super. Christy (Receptie), Pauleti, Kevin & Teo (Restaurant) en vele andere medewerkers zorgen iedere keer weer voor een wereld vakantie. Aandachts puntje blijft wel het sanitair welke wel zeer schoon doch wat onderhevig is aan slijtage. De Airco op de kamer is top.

met partner, Feb. 2013
"Geweldige plek"vertalen
dager
7,0

23-4-2013 Het appartement licht heel fijn vlak bij zee.De kamers zij inderdaad niet groot,en het sanitair mag ook wel een keer een op knap beurtje hebben.Maar de geweldige gastvrijheid maken veel zo niet alles goed.Ook nog de excursie met Eddie Croes met de jeepsafarie is een aanrader ontzettend genoten van die man die zoveel over zijn eiland weet te vertellen.

met partner, Jan. 2013
"Lekker direct aan het strand!"vertalen
Leo
6,0
7,0

10-2-2013 Goede accomodatie, kamers een beetje klein, maar uitstekende schoonmaak iedere dag, goed ontbijt en goed restaurant.

met een groep, Juli 2012
"Zeker de moeite waard"vertalen
S Hooghiemstra
7,0

3-8-2012 Het is een gezellig, leuk en sfeervol hotel. Aardige service gerichte mensen.Ik vond het geweldig. Alleen sanitair zou iets verbeterd kunnen worden. MVC toppertje.

met partner, Mei 2012
"Super accomodatie!!!!!"vertalen
Jan en Hermy van de...
10,0

21-6-2012 Zeer aangenaam verrast door de gastvrijheid van de medewerkster frontdesk Christy, we voelden ons direkt thuis. Gezellig en gemoedelijk complex. Gezellige kamers met elke dag schoonmaak en indien gewenst elke dag schone handdoeken! Ontbijt was genoeg, maar er mag wat afwisseling in. Verder kun je strandbedjes meenemen naar het strand (alleen de weg oversteken) en kun je badlakens halen en meenemen naar strand. Dit complex ligt aan Eagle Beach, spierwit strand, azuurblauwe zee en geen drukte van de grote hotels. Draadloos internet is hier beschikbaar. Tulip restaurant is zeer goed tegen normale prijzen! wij hebben hier voor 3 weken een supervakantie gehad en komen hier zeker weer!!!

met partner, Mei 2012
"Rustig hotel op een prachtige locatie"vertalen
Marjo Hamers
9,0

13-6-2012 We zijn hier bijna 2 weken geweest en komen zeker terug ! Perfecte ligging aan een geweldig mooi en rustig strand. Het uitzicht was op een goed onderhouden mooie tuin en niet vergeten de mooie zonsondergang. We hadden geen auto gehuurd omdat de bushalte aan de overkant van de straat is en het ligt zo gunstig dat je overal binnen minder dan 10 minuten bent. Er werken lieve mensen en vooral Christy is de parel van MVC, altijd een lieve lach en behulpzaam. De kamers worden elke dag keurig schoongemaakt en gebruik van de handdoeken voor op het strand is ideaal.
Jammer dat de kleding kasten erg klein zijn. In het restaurant kun je lekker eten tegen normale prijzen.

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?