Uitstekend

4 reviews over Villa HopiBon in het Nederlands

Geweldig!!

Saskia en Twan, 25-6-2012

Villa Hopi Bon & Aruba zijn geweldig! Het huis was helemaal super, meer dan genoeg ruimte en de koelkast was zelfs al gevuld bij aankomst. Een privé zwembad, wat twee keer in de week werd schoongemaakt. En waar we veel tijd in hebben doorgebracht om even lekker af te kunnen koelen. De gastheer en -vrouw stonden altijd voor je klaar en wisten je de mooie plekjes op het eiland te laten zien. Aruba is prachtig, veel te zien en een hoop te beleven! De ligging is geweldig, op nog geen 10 minuten van het strand en een kwartiertje van de stad.

Wij komen zeker een keer terug!

Gereisd met vrienden in mei 2012

Dit moet je gezien hebben

xxxxxxxx, 4-9-2011

Wij kunnen schrijven wat we willen, maar je moet het gewoon zien.

Hier zijn dromen geen bedrog, wat ze beloven krijg je ook. Een super service en zeer gastvrij. Erg schoon en lekker rustig en toch super gelegen.

Wij gaan zeker spparen om weer eens terug te gaan

Gereisd familie in januari 2011

Geweldige villa

van Riel, 12-6-2011

Geweldige villa, van alle gemakken voorzien. Heerlijk zwembad in de tuin. Niet bij het strand maar met de auto ben je er zo en je ziet ondertussen wat van het eiland. Als je er 1 keer bent geweest wil je zeker nog eens terug.
Gereisd familie in mei 2011

Fantastische plek!!!

An, 22-10-2010

Waaaaanzinnige mooi, schone, luxe villa.

Met je eigen zwembad in je tuin, volledige privacy.

Je wordt al opgehaald van de airport met een welkomsdrankje en je vakantie begint!

De koelkast is zelfs gevuld met de eerste boodschappen.

Een echte aanrader!!

Gereisd familie in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa HopiBon in Aruba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa HopiBon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa HopiBon scoort een 10 uit 10 op basis van 4 reviews.