Appartement GoaCenter ***

9,5

2 reviews over Appartement GoaCenter in het Nederlands

fantastisch vakantie appartement

david/avraam, 20-1-2013

GoaCenter is een plek waar ik helemaal tot rust ben gekomen, mede door super vriendelijke en eiland deskundige eigenaren.

Dit appartement heeft een super ligging op 15 minuten van het strand en heeft een geweldige tuin en dak terras.

Het appartement heeft een perfecte sfeer om tot rust te komen door de huiselijke en tevens rustgevende inrichting.

Daarnaast heb je nog een keuze om activiteiten in het centrum te volgen. Deze zijn professioneel, veelzijdig, goed en deskundig verzorgd. Al met al een oase van rust, die de vakantie een echte vakantie maakt vanaf dag 1!!!

Gereisd alleenreizend in januari 2013

Super rustig plek dicht bij prachtige stranden

Wim, 20-1-2013

Het appartement is sfeervol, netjes en zeer schoon. Wel wat ouder maar goed onderhouden en past goed bij de locatie. Het ligt op 5 minuten lopen van het strand en bij Moomba hadden we gratis bedden zoals in de tekst stond. Er was werkelijk niets dat waar we niet van genoten hebben. Ook de meditatie heeft ons erg goed gedaan. Wim en Marjan is een super fijn en rustig stel die ons echt het gevoel gaven dat we welkom waren. We voelde ons echt thuis en komen in de toekomst zeker terug naar deze plek.
Gereisd alleenreizend in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement GoaCenter in Aruba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement GoaCenter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement GoaCenter scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.