Bed and Breakfast Club Arias

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Club Arias bij:

3 reviews over Bed and Breakfast Club Arias in het Nederlands

Heerlijke 3 dagen gehad!

Kamstra, 22-2-2011

Wij zijn een gezin met 3 kids en hebben het er heerlijk gehad. Er is tafeltennis en tafelvoetbal voor ze en een uitgebreide dvd collectie. Elke dag ''lemonade'' en lekkere cake! Erg gastvrij en lekker ontbijt! De aanleg van het terrein is fantastisch en aan de buitenkant verwacht je de sereniteit niet. Twee heerlijke zwembaden die denken aan een scene uit de Flinstones. Kortom, zeker een aanrader voor ieder die van kleinschaligheid en gezelligheid houdt! Persoonlijk contact met de andere gasten aan de ontbijttafel vonden we erg leuk en tevens de kookavonden van de kok. Deze kan goed koken en is ook in te huren voor een prive dineetje. Een minpuntje is, dat je in het apartement niet zelf kunt koken (wel koffie en thee faciliteiten en koelkast aanwezig) en dat de douche koud is. De douche buiten (bij het zwembad) is soms warm. De reden hiervoor is dat water duur is op Aruba. Wij vonden het niet erg. De rest maakte het ruimschoots goed. Je hebt bij deze accomodatie wel een auto nodig.
Gereisd met jonge kinderen in december 2010

Paradijs!

emmy de jeu, 26-2-2010

Achter de rotsachtige entree van Club Arias schuilt een van de mooiste B&B van het eiland.

Eigenaar Arias en zijn vrouw Flor ontvangen je met zo veel vriendelijkheid en ze doen werkelijk alles om het je naar de zin te maken.

Achter het restaurant, de overdekte ontbijtruimte met gekoelde icetea en lemonade ligt een fantastisch onderhouden tuin met parasols en stoelen rondom het zwembad.

De 10 suites liggen langs het 2e zwembad, ondiep met ligstoelen er in, heerlijk dus om in te zonnen.

Daarachter ligt een grote jaccuzzi met waterval en bar.

De suites hebben oa een keuken en grote slaapkamers met hemelbedden en flatscreen tv.

Het ontbijt is inbegrepen en wordt gemaakt door Gabrielle en Gary en geserveerd buiten.

's middags wordt er cake of cookies gebakken die je kunt nemen met thee of koffie.

Ik heb geboekt via touroperator en met Arias een zeer goede deal gemaakt voor extra 5 dagen.

de B&B is prive maar wel heel gezellig door de kleinschaligheid.

Zeer homo-vriendelijk.

Gereisd alleenreizend in februari 2010

Superdeluxe!!

elise, 25-2-2010

Wij verblijven een aantal maanden op Aruba en zijn een paar dagen bij Club Arias geweest. Het was in een 1 woord heerlijk. Super kamers, allemaal anders en groots.

Aan alles is gedacht, op de kamers een oven, koelkast en magnetron. Als je een dag op pad gaat neem je de koelbox die voor je klaar staat mee, met de strandstoeletjes. De zwembaden ook erg leuk. 1 Groot bad, en 1 ondiep bad waar de kinderen heerlijk zonder bandjes konden zwemmen en wij op een ligbed erbij lagen. Van aale gemakken voorizen. Bij de pool staat water, ijsthee en limonade gekoeld klaar. Over al prachtige muuschilderingen, en bij speciale wensen kan Arias (eigenaar) je prima helpen. Zeer gastvrij en warm onthaal. Wij gaan zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Club Arias bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Club Arias in Aruba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Club Arias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Club Arias scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.