Appartement (Aruba) Blue Village ****

Appartement (Aruba) Blue Village
(Aruba) Blue Village
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement (Aruba) Blue Village bij:

104 reviews over Appartement (Aruba) Blue Village in het Nederlands

eenvoudig, schoon, gezellige bar

Marieke, 18-9-2017

Goed: gastvrijheid van personeel aan bar. Heerlijk drankje of eenvoudige overheerlijke avondmaaltijd voor weinig geld. In ochtend zorgt bartender dat gasten voetbal of zo kunnen kijken. Dit kan men met bvn niet op kamer kijken. Overwegend NL vakantiegangers en studenten uit Nederland of usa.

Onze kamer was schoon maar was nog niet gerenoveerd Minder: mijn kind verblijft hier voor stage. Helaas wordt er verschil gemaakt tussen Nederlandse en Amerikaanse studente door management.

Patio schoonhouden oke maar zorg dan dat zij beschikken over veger om schoon te maken.

Bewaker treedt niet op als Amerikanen luidruchtig zijn maar wel als Nederlanders dat doen. Zijn telefoon maakt meer geluidsoverlast dan een pratende student.

Studenten zitten niet tussen de gasten die vakantie vieren dus als vakantieganger geen last van.

Ach. Zijn we allemaal niet jong geweest? Management ben aardig voor uw Nederlandse studenten er kunnen er immers nog vele meer volgen. Ook zij zijn uw gasten.

Gereisd met partner in september 2017

Erg gedateerd

Jacqueline, 12-9-2017

N park waar voornamelijk Nederlanders luidruchtig zijn.

Voor ons irritatie aan kinderen.

Huisjes verouderd, weinig comfort en geen luxe.

Doordat het sterkt verouderd is ziet het er niet altijd even schoon uit.

Karig ontbijt.....

Dagelijks schone handdoeken, en n niet al te grote strand handdoek.

Receptie personeel aardig.

Gereisd met partner in september 2017

Als ik dit van te voren wist...

Dushi Aruba, 7-9-2017

Het resort is wel redelijk oké. Ik vond het erg jammer dat er hele dikke scheuren in de muren van ons (oude) appartement zaten. Stroom in het appartement was heel onzeker, soms klapte het stroom gewoon eraf en als het er was, was het niet sterk genoeg. De föhn ging van snel naar sloom etc. Weinig faciliteiten voor kinderen. Het enige speeltoestel voor de kinderen was afgeragd en stuk (werd later gemaakt na klachten van mijn schoonmoeder). Ik vind het erg "verNederlandst", bitterballen, frikandellen etc etc. Nederlands voetbal, wielrennen en alle andere sporten ten tijden van het ontbijt! André hazes en dat soort Nederlandse dingetjes. Er komen nederlanders van buiten het park, die op Aruba wonen, zuipen en ruzie schoppen s'avonds. Ook loopt er een zeikerd rond die het park bewaakt... na 10 uur stil... gezellig buiten zitten is er niet bij. Het ontbijt vond ik erg karig gewone sneetjes brood wat jam, vleeswaren, kaas en blauw gekookte eieren, na 14 dagen hetzelfde ontbijt ben je er echt wel klaar mee. Ik ben geweest maar ik zoek voor de volgende keer dat ik naar Aruba ga een andere accommodatie. Aruba was geweldig maar dit verblijf was niet leuk!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Top vakantie op een fantastisch relaxt resort

Fem, 18-4-2017

Fijne accommodatie, heerlijk rustig, fijn zwembad en niet te vergeten het ligt naast het top restaurant madame jeanet.
Gereisd met vrienden in februari 2017

Sfeervol, gezellig, eenvoudig!!

Renske, 4-4-2017

Super vakantie gehad mede dankzij het verblijf in blue village. Eenvoudig, schoon, fijn zwembad, elke dag schone handdoeken,airco, prima douche, prima bed.... kortom meer heb je niet nodig!
Gereisd met vrienden in februari 2017

Uitstekend verblijf - zeker voor de prijs

Eleonora, 3-4-2017

Prima appartement voor vier personen. Wordt elke dag schoongemaakt, elke dag schone handdoeken. Inclusief ontbijt. Het ontbijt had elke dag iets extra, naast koffie, thee, jus d'orange, brood, beleg en gekookt ei, elke dag iets extra. Pannenkoekjes,,croissants, kaasbroodjes, yoghurt etc..

Uitstekende service. Shuttlebus naar strand en Oranjestad.

Auto huren is aan te raden.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Heel leuk en goed verzorgd

Verbaandert, 13-11-2016

Zijn 3 weken daar geweest en hebben het geweldig naar onze zin gehad .

Zeer aardig pesoneel en doen graag alles voor je .

Taxi busje om naar het strand of stad gebracht te worden gratis maar het leukste is om een auto te huren en een keer naar alle strandjes te rijden en het hele eiland te verkennen .

Goede bedden tv en internet ik wil zo weer terug .

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

Prima appartement

Annemieke, 10-11-2016

Prima appartement. Schoon, iedere dag schone handdoeken. Goede bedden. Geen geluidsoverlast. Lekker centraal gelegen locatie om heel Aruba te verkennen. Aanrader is zeker om een auto te huren (tip:wheels2go, komen auto halen en brengen bij accommodatie).
Gereisd met partner in november 2016

Prima Hotel

fam warink, 9-5-2016

schone ruime appartementen, keuken voorzien van kookplaat, magnetron, koffiezetapparaat en koelkast. Ontbijt prima, je kan ook erg lekker eten bij het restaurant van het complex (10 dollar voor dagmenu). Supermarkt op loopafstand, wel auto nodig om naar oranjestad te gaan. Geen last van studenten die hier gehuisvest zijn.
Gereisd met partner in april 2016

Goed hotel op goede lokatie

henriette, 26-4-2016

Het was een goed hotel met vriendelijke mensen schoon en goed
Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement (Aruba) Blue Village in Aruba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement (Aruba) Blue Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement (Aruba) Blue Village scoort een 7.7 uit 10 op basis van 114 reviews.