Ben je op zoek naar goed beoordeelde accommodatie voor je vakantie in Armenië? Hieronder vind je alle accommodaties in Armenië.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Armenië bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

112 Accommodaties Armenië

Zoeken binnen de huidige resultaten:
Armenië scoort een 8,5 uit 10, op basis van 18 reviews
Denk je aan een vakantie naar Armenië? Neem dan even de tijd om een goed beeld te krijgen van het land, want een goede voorbereiding kan teleurstellingen voorkomen. Onder de verschillende tabbladen van deze pagina vind je allerlei informatie die je nodig hebt bij het plannen van je vakantie. Van een overzicht van de populairste vakantiebestemmingen en attracties tot reviews van hotels, appartementen en vakantieparken. Je kunt het hier allemaal makkelijk vinden. Kortom je krijgt een bijna volledig beeld van wat een vakantie Armenië allemaal te bieden heeft.Je kunt je hier uiteraard ook laten inspireren door andere vakantiegangers, door bijvoorbeeld foto’s en video’s te bekijken van reizigers die jou voorgingen. Of heb je prangende vragen over een vakantie in Armenië, dan kun je die eenvoudig stellen op ons vraag & antwoord forum en wij zullen ons best doen om jouw vraag snel beantwoord te krijgen. Check ondertussen ook gelijk even de prijzen en aanbiedingen van onze vakantiepartners. En vergeet niet na je reis toekomstige vakantiegangers te vertellen wat je van het hotel, de bestemming of de bezienswaardigheden vond, laat jouw mening weer anderen reizigers beïnvloeden. Op Zoover vind je 1 Appartement, 98 Hotels, 6 Bed and Breakfasts, 1 Bungalow, 5 Hostels en 1 Pension in Armenië. Je kunt 283 vakantiefoto's van Armenië bekijken op Zoover. Populaire bestemmingen voor een vakantie in Armenië zijn Yerevan, Goght', Garni en Aghveran. Kijk voor meer bestemmingen in de lijst hieronder of klik op het tabblad bestemmingen. Populaire dagjes uit in Armenië zijn Kathedraal en kerken van Echmiatsin en archeologisch Zvartnots en Klooster van Geghard en de Hogere Azat Vallei.