Uitstekend

1 review over Hotel Estancia Colomé in het Nederlands

Verborgen paradijs

tania govaert, 1-10-2010

Na een 17 km lange rit over een aarde weg verschijnt er een pracht van een hotel gelegen in een spectaculaire omgeving. De zeer ruime kamers hebben vloerverwarming wat in de wintertijd erg aangenaam is en zijn gezellig ingericht voorzien van alle comfort. Ook de spelende muziek in de kamer bij aankomst was zeer tof. Wij hadden een groot terras met prachtig zicht op de bergen en genoten er van de ons aangeboden fles wijn. De binnenplaats van het hotel is uitnodigend, in de zomer zou ik hier zeker een uurtje kunnen vertoeven hebben, beetje fris in de winter..

De tuin is prachtig aangelegd met cactussen en veel lavendel en herbergt het zwembad en een petanquebaan. In het restaurant wordt het lekkere eten in stijl geserveerd, natuurlijk begeleid door een goede fles wijn van eigen wijngaard.

Men kan er ook paardrijden of fietsen verkrijgen om het gebied te verkennen.

Ik had veel spijt dat we hier slechts één overnachting hadden tijdens onze rondreis, dit mochten er een paar geweest zijn...

Gereisd familie in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Estancia Colomé in Molinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Estancia Colomé zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Estancia Colomé scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.