Matig

1 review over Hostel Hosteria Kalenshen in het Nederlands

Nee, dit was het niet voor ons!!!

Tiny en Nel, 9-3-2011

Hosteria Kalenshen is een typisch backpackershotel.

De inrichting van het hotel is er ook naar. De elektra is echt helemaal aan elkaar geknutseld. Alles in de kamer hangt schots en scheef. Alle deuren, werkelijk alle deuren in het hotel klemmen of piepen.

Het bed was nog redelijk, maar gepoetst werd en wordt er weinig zowel in de kamer als in de openbare ruimten van het hotel. Het stof lag overal en ook de achterblijfselen van andere gasten heb ik teruggevonden.

Het ontbijt stelt heel weinig voor. Thuis heb ik het veel beter. Een plakje ham, een plakje kaas, koude toost. Geen fruit beschikbaar. Nog wat zoet en aanmaaklimonade. Ik weet niet wat ik voor dit hotel en het ontbijt betaald heb (was onderdeel van packagedeal), maar het was zeker te veel.

Het hotel kan ik dan ook niet anbevelen. Wat dat betreft is hotel Senderos, ook in El Chalten, waar we diner hebben gehad, een veel betere keuze.

Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Hosteria Kalenshen in El Chaltén, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Hosteria Kalenshen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Hosteria Kalenshen scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.