Hotel Hosteria Austral **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hosteria Austral bij:

2 reviews over Hotel Hosteria Austral in het Nederlands

Leuke hosteria

Marcel Brokken, 14-2-2010

Wij waren hier een aantal nachten en werden zeer gastvrij ontvangen. Onze kamer lag direct aan de weg maar dat is voor ons geen probleem. Wel hoorden we 's nachts regelmatig het geluid van een discotheek. Kamer was niet superfris maar werd wel goed schoongemaakt. Douche water was moeilijk op temp. te krijgen. Prima hotel voor een aantal dagen El Calafate, verwacht geen luxe.
Gereisd met partner in januari 2010

Geschikt hotel

Wilma, 27-1-2010

Hosteria Austral in Calafate is een leuk niet al te groot hotelletje. De kamers zijn schoon en redelijk ruim. De eigenaars zijn vriendelijk en hulpvaardig. Alleen jammer dat je door de ligging last kunt hebben van geluidsoverlast veroorzaakt door feestende Argentijnen, vooral in het weekend.

Het ontbijt is heel erg karig maar dat is geen uitzondering in Argentinie.

Gereisd met partner in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hosteria Austral in El Calafate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hosteria Austral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hosteria Austral scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.