7,3

3 reviews over Hotel Paloma Blanca in het Nederlands

Hendrik, 14-12-2007

Keurig hotel met een nette bediening. Een groot nadeel vonden wij de ligging. Direct aan een hele drukke weg, die 's avonds voor veel overlast zorgde. En als je 1 meter buiten de deur van het hotel stond werd je al bijna overreden door de auto's! Kamers waren wel ruim en netjes
Gereisd anders in december 2007

Frans, 24-9-2007

Paloma Blance is een degelijk hotel dat niet echt ergens in uitblinkt maar gewoon is wat je voor die prijs verwacht. De bedden zijn vrij hard, en de badkamer is wel erg klein. Het personeel was over het algemeen vriendelijk.
Gereisd met partner in augustus 2007

huub, 7-9-2007

We zijn van 2 tot 9 augustus in dit hotel geweest. We hebben het goed naar ons zin gehad. We zaten in no-time in het centrum doordat de metro dichtbij was. De hotelkamers zijn wat aan de kleine kant en het personeel sprak slecht Engels. Het eten was niet heel bijzonder..
Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paloma Blanca in Buenos Aires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paloma Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Paloma Blanca scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.