Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mansion Vitraux bij :

1 review over Hotel Mansion Vitraux in het Nederlands

als je getild wilt worden....

krieger, 9-11-2010

Gedurende ons verblijf hebben wij een zak met was afgegeven. Tot onze verbazing kregen we deze wel gewassen, maar ongestreken terug! De bon erbij vermelde een bedrag van 238.- met een zgn.. korting van 30%, dus 167.- wat wij nogal stevig vonden. Maar het ergste komt nog.

Op de dag van vertrek wilden wij afrekenen, en bleek het bedrag van 167.- geen AR pesos te zijn, maar US dollars! Wij hebben met klem hiertegen geprotesteerd, en de net binnengekomen receptie verantwoordelijke, die wij nog niet eerder hadden gezien, wilde dan om er van af te zijn US$ 20.-, hun eigen commissie, er af trekken, maar het bedrag bleef belachelijk hoog. Wij hebben onder protest betaald, omdat de chauffeur die onze transfer naar het vliegveld verzorgde stond te wachten. Hierop hebben zij duidelijk gespeculeerd, dat wij geen tijd hadden om hier verder op door te gaan. Het af te rekenen bedrag per credit card werd weer in pesos gesteld en kwam nu op 324.-.

Gereisd met partner in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mansion Vitraux in Buenos Aires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mansion Vitraux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mansion Vitraux scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.