Hotel Howard Johnson Inn Classic Buenos Aires **

Howard Johnson Inn Classic Buenos Aires

2 reviews over Hotel Howard Johnson Inn Classic Buenos Aires in het Nederlands

Goed hotel

George, 26-6-2011

Dit hotel was onze "thuisbasis"tijdens onze rondreis door argentinie, we zijn met tussenpozen 4 keer teruggekomen in dit hotel. Prima centraal gelegen, lekker eten redelijk ruime kamers en schoon sanitair.
Gereisd met partner in augustus 2003

Gwendolyn, 11-1-2006

Het hotel ligt op loopafstand van een aantal grote winkelcentra en winkelstraten. Per taxi is elke wijk van de stad goed te bereiken voor weinig geld. Het hotel zelf heeft grote kamers en luxe badkamers en is zeer goed betaalbaar. Ook de roomservice en minibar zijn niet duur. De enige minpuntjes die wij konden vinden waren een krakkemikkige, kleine lift en een kapotte airco en koelkast. Vooral de reactie op de melding van die gebreken viel ons erg tegen. Verder een goed hotel.
    Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Howard Johnson Inn Classic Buenos Aires in Buenos Aires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Howard Johnson Inn Classic Buenos Aires zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Howard Johnson Inn Classic Buenos Aires scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.