2 reviews over BedAndBreakfast Giorgio's House in het Nederlands

Gezellig! Bij de metro, goede prijs!

Wilma van Kessel, 25-6-2010

Ik heb hier 2 weken gelogeerd tot mijn volle tevredenheid. Simpele funktionele kamers, gedeelde badkamers. alles schoon en plezierig. PC met internet beschikbaar. Lieve gastvrouw die ook excursies suggereert en je meeneemt naar de Tangoklas! Er is ook een single met eigen terras. Boekenkast waar ik een nederlands boek vond!
Gereisd alleenreizend in juni 2010

ZOEK NIET VERDER, DIT IS HET!

Wilma van Kessel, 5-4-2010

Simpele kamers met goede bedden tegen simpele prijzen. Ruime douches, airco, terrasjes en gezellige atmosfeer. Ana, perfekte gastvrouw met veel kennis over kunst, tango en praktische info. Gebruik van keuken en ijskast en PC voor de mail.
Gereisd alleenreizend in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Giorgio's House in Buenos Aires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Giorgio's House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Giorgio's House scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.