Hotel Catalinas Suites

Hotel Catalinas Suites
Catalinas Suites
6,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Catalinas Suites bij:

2 reviews over Hotel Catalinas Suites in het Nederlands

moet vernieuwd worden

Harrie, 14-2-2009

de kamers zijn suites dus met keuken maar de suites moeten nodig gerenoveerd worden en dan vnl de badkamer en de keuken. prima ligging vlakbij het voetgangersdomein en het centrum. ruime kamers en uitstekende bedden.

wij hebben dit hotel via internet geboekt tegen een zeer aantrekkelijke prijs. de gehanteerd prijzen in het hotel zijn veel duurder.

Gereisd met partner in februari 2009

Problemen met airco

Philippe Nollet, 4-1-2009

We boekten vooraf 6 nachten in de Catalinas. De eerste nacht werkte de airco niet. Men beloofde dit op te lossen. De tweede nacht bleek de airco in de volledige voorkant van het hotel al lang niet meer te werken. Pas nadat ik dreigde te vertrekken kreeg ik een kamer in het achterste gedeelte van het hotel. Die zijn wel OK. Ruime kamers, maar alles is wat gammel (zeker in de badkamer).

De ligging bij Puerto Madero en de belangrijke winkelstraten was voor ons echt geen pluspunt. Het chique Puerto Madero is geen goede plaats voor wie op zoek is naar wat authenticiteit en de winkelstraten zoals de Florida zijn winkelstraten zoals je die in iedere grootstad vindt.

Gereisd met partner in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Catalinas Suites in Buenos Aires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Catalinas Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Catalinas Suites scoort een 6.33 uit 10 op basis van 3 reviews.