Hotel Americas Towers ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Americas Towers bij:

3 reviews over Hotel Americas Towers in het Nederlands

makkelijk en goede ligging

rolien, 23-11-2009

Vorig jaar via een georganiseerde reis onze trip in dit hotel begonnen. De ligging is ideaal, lopend kun je naar heel veel trekpleisters. de bushalte stopt pal voor de deur en de taxi's hebben een vast rondje door de straat, elke 2 minuten rijd er wel eentje voorbij.

Nette beetje engelse stijl kamer, schoon.

uitgebreid ontbijt.

en een heel klein zwembadje op het dak maar voor een beetje verfrissing na een dag slenteren in de stad toch wel lekker.

verder is het een beetje zakelijk. We mochten wel onze tas met winterjassen achterlaten en de laatste nacht sliepen we er weer en dan weer ophalen.

voor ons ideaal, komend feb. gaan we weer en hebben we zelf voor dit hotel gekozen, omdat het zo makkelijk is.

Gereisd met partner in februari 2009

conny, 21-8-2006

hotel ligt erg gunstig. Kamers aan de kleine kant, maar heel netjes. Ontbijt is goed.
Gereisd met partner in november 2005

Albert en Paul, 24-7-2006

Uitstekend hotel, 2 jaar geleden geweest, dit jaar gaan we terug, eerder 4 dan 3 sterrren, met klein zwembadje dat wel ingesloten ligt maar toch voor verkoeling kan zorgen. Zeer goed ontbijt, zeer schoon hotel, eigenlijk niets op aan te merken.
Gereisd met partner in november 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Americas Towers bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Americas Towers in Buenos Aires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Americas Towers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Americas Towers scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.