Bed and Breakfast Las Marianas

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Las Marianas bij:

3 reviews over Bed and Breakfast Las Marianas in het Nederlands

Supervriendelijk personeel,excellent ontbijt

Johan Le Febre, 13-3-2017

Kleinschalig,erg klantgericht,persoonlijke service. Vooral Sylvia heeft ons goed geholpen toen er een probleem met een excursie ontstond.

Echt een aanrader

Gereisd met partner in februari 2017

Mooie B&B, maar toch geen aanrader

OnNi, 7-3-2009

Las Marianas is een mooi en verzorgd B&B. De inrichting is bijzonder leuk en warm. Ontbijt is goed verzorgd. Het ligt wat verder weg van het centrum. Onze kamer was klein en vooral erg gehorig. Grootste en zwaarst wegende minpunt is het feit dat je elke keer als je aankomt of vertrekt, moet bellen of de deur open gedaan kan worden. Dit geeft een opgesloten en ´op-bezoek-gevoel´ waardoor wij ons in ieder geval niet erg thuis gevoeld hebben. Wij zouden (in de toekomst) absoluut voor een ander hotel kiezen wat dichter bij het centrum ligt, grotere kamers heeft en wel de vrijheid biedt die je als reiziger wilt hebben.
Gereisd met partner in februari 2009

Sylvia en Anette, 5-1-2008

Heel vriendelijke familie runt deze kleine hosteria net iets buiten het centrum. Leuke kleine kamers met veel hout. Helaas een beetje hangbedjes. Het ontbijt bestaat uit enkele zelfgemaakte producten.
Gereisd met partner in januari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Las Marianas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Las Marianas in Bariloche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Las Marianas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Las Marianas scoort een 8.1 uit 10 op basis van 4 reviews.