Appartementen St. Julians

2 april 2015

St. Julians
7,5
182 beoordelingen
Wordt St. Julians je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar St. Julians.
Even geduld a.u.b.

Hotels.com (4)
Booking.com (4)
Expedia.nl (4)
Trivago (3)
Boek direct bij Zoover (1)
Eliza was here (1)
Aantal aanbieders
Minimaal 1 (6)

1 beoordeling
1 km tot centrum
Het complex is fantastisch!
4 beoordelingen
0,3 km tot centrum
5,9
69 beoordelingen
0,3 km tot centrum
Hotel prima, ontbijt verschrikkelijk.Nooit meer.
40 beoordelingen
0,5 km tot centrum
redelijk
2 beoordelingen
0,6 km tot centrum
nooit meer, te klein en te viescentraal

St. Julians scoort een 7,5 uit 10, op basis van 182 beoordelingen
Wordt St. Julians je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar St. Julians. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van St. Julians. Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in St. Julians. Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 13 Appartementen, 32 Hotels en 4 Aparthotels in St. Julians. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 127 vakantiefoto's van St. Julians. Je kunt 2 video's van St. Julians bekijken. Lees de 182 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in St. Julians. Op deze pagina vind je alle accommodaties in St. Julians. Bekijk ook andere accommodaties in Malta. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Malta.