Ben je op zoek naar goed beoordeelde appartement voor je vakantie in Sant Antoni de Portmany/San Antonio? Hieronder vind je alle accommodaties in Sant Antoni de Portmany/San Antonio.
Waardering

29 sep 2016

Sant Antoni de Portmany/San Antonio
7,4
278 reviews
Wordt Sant Antoni de Portmany/San Antonio je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Sant Antoni de Portmany/San Antonio.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartementen Sant Antoni de Portmany/San Antonio bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

38 Appartementen Spanje, Ibiza, Sant Antoni de Portmany/San Antonio

Zoeken binnen de huidige resultaten:

Reviews van appartementen in Sant Antoni de Portmany/San Antonio

Sant Antoni de Portmany/San Antonio scoort een 7,4 uit 10, op basis van 278 reviews
Wordt Sant Antoni de Portmany/San Antonio je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Sant Antoni de Portmany/San Antonio. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Sant Antoni de Portmany/San Antonio. Mocht je meer behoefte hebben aan echte reviews kijk dan even onder de tab reviews en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Sant Antoni de Portmany/San Antonio. Vergeet niet de reviews van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier reviews vinden van 38 Appartementen, 1 Camping, 68 Hotels, 4 Vakantiehuizen, 20 Aparthotels, 1 Bungalow, 9 Hostels, 1 Pension en 1 Villa in Sant Antoni de Portmany/San Antonio. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 208 vakantiefoto's van Sant Antoni de Portmany/San Antonio. Je kunt 7 video's van Sant Antoni de Portmany/San Antonio bekijken. Lees de 278 reviews reviews van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Sant Antoni de Portmany/San Antonio. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Sant Antoni de Portmany/San Antonio. Bekijk ook andere accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Ibiza.