Ben je op zoek naar goed beoordeelde appartement voor je vakantie in Maspalomas? Hieronder vind je alle accommodaties in Maspalomas.
Waardering

18° / 25°

8 dec 2016

Maspalomas
937 reviews
Maspalomas is een kleine badplaats ten westen van Playa del Inglés op het zuidelijkste puntje van Gran Canaria. In het centrum van Maspalomas ligt het luxe winkelcentrum FaroII met vele luxueuze winkels en gezellige bars en restaurants...

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartementen Maspalomas bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

12 Appartementen Spanje, Gran Canaria, Maspalomas

Zoeken binnen de huidige resultaten:

Reviews van appartementen in Maspalomas

Wordt Maspalomas je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Maspalomas.
Maspalomas scoort een 8,1 uit 10, op basis van 937 reviews
Wordt Maspalomas je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Maspalomas. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Maspalomas. Mocht je meer behoefte hebben aan echte reviews kijk dan even onder de tab reviews en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Maspalomas. Vergeet niet de reviews van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier reviews vinden van 12 Appartementen, 26 Hotels, 1 Vakantiehuis, 6 Aparthotels, 1 Bed and Breakfast, 50 Bungalows en 20 Villas in Maspalomas. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 490 vakantiefoto's van Maspalomas. Je kunt 8 video's van Maspalomas bekijken. Lees de 937 reviews reviews van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Maspalomas. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Maspalomas. Bekijk ook andere accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gran Canaria.