Kreta

Authentieke Griekse straatjes tot levendige boulevards en gezellige toeristenplaatsen, Kreta heeft het allemaal.

Kreta is het grootste eiland van Griekenland en ook het meest veelzijdige. De vriendelijke & gastvrije Grieken zorgen dat iedereen zich direct thuis voelt. Chersonissos is veruit de bekendste badplaats met genoeg plek op het strand en volop vermaak. Wil je net wat minder drukte dan zijn kleinere dorpen zoals Piskopiano en Koutouloufari een goed alternatief!

×

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartementen Kreta bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

1.078 Appartementen Griekenland, Kreta

Zoeken binnen de huidige resultaten:

Reviews van appartementen in Kreta

Kreta scoort een 8,1 uit 10, op basis van 9589 reviews
Ben jij je aan het oriënteren op een vakantie naar Kreta? Dan kunnen wij jou daar wellicht mee helpen. Want op deze pagina en onder de verschillende tabbladen van deze pagina vind je allerlei bruikbare informatie over een vakantie op Kreta. Je vindt hier een uitgebreid overzicht van populaire bestemmingen, bijzondere attracties en natuurlijk reviews over hotels en appartementen. Mocht je nog een beetje onzeker zijn over de juiste bestemming of hotel in Kreta, dan kun je ook gewoon een vraag stellen op ons vraag en antwoord forum, dan doen wij ons best om je vraag zo snel beantwoord te krijgen. Ben je meer op zoek naar inspiratie of wil je een kleine inkijk in wat je te wachten staat op Kreta, bekijk dan ook even de foto’s en video’s van andere reizigers. Dit zijn onafhankelijke foto’s en video’s genomen door reizigers tijdens hun vakantie en geven je een waarheidsgetrouw beeld van deze vakantiebestemming. Heb je een keuze kunnen maken voor een vakantiebestemming en / of accommodatie dan kun je hier ook eenvoudig de beschikbaarheid van appartementen en hotels checken via onze vakantiepartners. En vergeet niet na je reis toekomstige vakantiegangers te vertellen wat je van het hotel of appartement vond. Op die manier kun jij met jouw mening anderen reizigers beïnvloeden. Op Zoover vind je reviews van 1078 Appartementen, 11 Campings, 975 Hotels, 43 Vakantiehuizen, 1 Vakantiepark, 138 Aparthotels, 9 Bed and Breakfasts, 13 Bungalows, 1 Hostel, 17 Pensions en 181 Villas in Kreta. Je kunt 1660 vakantiefoto's van Kreta zien op Zoover. Daarnaast kun je 31 video's van Kreta bekijken op Zoover. Heb je zelf leuke foto’s of video’s van Kreta? Voeg deze hiernaast dan direct toe. Vergelijk accommodaties in Griekenland. De meest beoordeelde bestemmingen van Kreta zijn Chersonissos, Rethymnon (Platanes), Malia en Stalis / Stalida. Meer bestemmingen vind je als je op ’t tabblad ‘bestemmingen’ klikt. Meer accommodaties in Kreta vind je door gebruik te maken van de filters aan de linkerkant van de pagina. Populaire dagjes uit in Kreta zijn Star Beach, The Venetian Fortezza en Palace of Knossos.