Ben je op zoek naar goed beoordeelde appartement voor je vakantie in Gent? Hieronder vind je alle accommodaties in Gent.
Waardering

Gent
8,6
533 reviews

Vakantie Gent - Reisverslag van onze redactie
Last van een winterdip? Ga dan iets gezelligs doen, zoals een fijne stedentrip maken. Niet té ver natuurlijk, want dan word je weer ongezellig van het lange reizen. Ga gewoon eens naar de Belgische stad Gent. Het bruist hier het hele jaar door van de gezelligheid. Een dagje dwalen door de authentieke straatjes of varen over de wonderschone leien ...

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartementen Gent bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

8 Appartementen België, Oost Vlaanderen, Gent

Reviews van appartementen in Gent

Wordt Gent je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Gent.
Gent scoort een 8,6 uit 10, op basis van 533 reviews
Wordt Gent je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Gent. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Gent. Mocht je meer behoefte hebben aan echte reviews kijk dan even onder de tab reviews en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Gent. Vergeet niet de reviews van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier reviews vinden van 8 Appartementen, 1 Camping, 42 Hotels, 2 Vakantiehuizen, 1 Aparthotel, 51 Bed and Breakfasts en 3 Hostels in Gent. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 2142 vakantiefoto's van Gent. Je kunt 6 video's van Gent bekijken. Lees de 533 reviews reviews van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Gent. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Gent. Bekijk ook andere accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Oost Vlaanderen.