Ben je op zoek naar goed beoordeelde appartement voor je vakantie in Costa Rica? Hieronder vind je alle accommodaties in Costa Rica.
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

20 Appartementen Costa Rica

Zoeken binnen de huidige resultaten:

Reviews van appartementen in Costa Rica

Denk je aan een vakantie naar Costa Rica? Neem dan even de tijd om een goed beeld te krijgen van het land, want een goede voorbereiding kan teleurstellingen voorkomen. Onder de verschillende tabbladen van deze pagina vind je allerlei informatie die je nodig hebt bij het plannen van je vakantie. Van een overzicht van de populairste vakantiebestemmingen en attracties tot reviews van hotels, appartementen en vakantieparken. Je kunt het hier allemaal makkelijk vinden. Kortom je krijgt een bijna volledig beeld van wat een vakantie Costa Rica allemaal te bieden heeft.Je kunt je hier uiteraard ook laten inspireren door andere vakantiegangers, door bijvoorbeeld foto’s en video’s te bekijken van reizigers die jou voorgingen. Of heb je prangende vragen over een vakantie in Costa Rica, dan kun je die eenvoudig stellen op ons vraag & antwoord forum en wij zullen ons best doen om jouw vraag snel beantwoord te krijgen. Check ondertussen ook gelijk even de prijzen en aanbiedingen van onze vakantiepartners. En vergeet niet na je reis toekomstige vakantiegangers te vertellen wat je van het hotel, de bestemming of de bezienswaardigheden vond, laat jouw mening weer anderen reizigers beïnvloeden. Op Zoover vind je 20 Appartementen, 2 Campings, 549 Hotels, 6 Vakantiehuizen, 3 Vakantieparken, 15 Aparthotels, 37 Bed and Breakfasts, 12 Bungalows, 1 Chalet, 14 Hostels, 44 Lodges, 8 Pensions en 4 Villas in Costa Rica. Je kunt 336 vakantiefoto's van Costa Rica bekijken op Zoover. Populaire bestemmingen voor een vakantie in Costa Rica zijn San Jose, Tortuguero Nationaal Park, Monteverde en Manuel Antonio. Kijk voor meer bestemmingen in de lijst hieronder of klik op het tabblad bestemmingen. Populaire dagjes uit in Costa Rica zijn Skywalk Monteverde, Tortuguero National Park en Poás vulkaan.