(Cruise)schip Antoinette

(Cruise)schip Antoinette
Antoinette
9,1

• Entertainment10,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Antoinette bij:

2 reviews over (Cruise)schip Antoinette in het Nederlands

het was heerlijk

k.tuiten, 10-9-2014

We zijn met familie en vrienden een weekend op de Antoinette geweest. Een heerlijke ervaring ondanks het feit dat er weinig wind stond en we weinig konden zeilen was het heerlijk, De kapitein en matroos gaven antwoord op al onze vragen en er was veel ruimte om mee te helpen. Er was voldoende ruimte voor iedereen en in de keuken waren voldoende spullen om voor 40 mensen te kunnen koken. Wij kijken terug op een super weekend.
    Gereisd met vrienden in september 2014

Leuke zeiltocht

Kim, 1-5-2013

Het schip is uitgezocht ivm aantal personen en prijs/kwaliteitverhouding. Zag er prima uit, alleen schoonmaak was minder. Je kunt zelf kiezen welke richting je op vaart dus je kunt zelf je weekend samenstellen. Vanuit de groep werd er hulp gevraagd tijdens het zeilen, advies: zorg dat er genoeg mankracht aan boord is om mee te helpen.
        Gereisd met vrienden in april 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in (Cruise)schip Antoinette in Kampen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over (Cruise)schip Antoinette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

(Cruise)schip Antoinette scoort een 9.12 uit 10 op basis van 8 reviews.