Hotel Rendezvous Bay ****

Hotel Rendezvous Bay
Rendezvous Bay

1 review over Hotel Rendezvous Bay in het Nederlands

Mélanie, 10-8-2007

Wij zijn hier op Honeymoon geweest in juni 2004. Werkelijk subliem! Je bent per direct compleet relaxed, je krijgt gelijk de Rum Punch aangeboden bij aankomst, waarvan wij na onze vlucht redelijk snel zatjes werden. Het zeewater is te mooi voor woorden, je kan het met geen pen omschrijven. Het is in het echt nog mooier dan op de foto en meestal is dat toch andersom Het mooie van dit eiland is dat het toen nog niet zo enorm toeristisch was en nog niet zo ontdekt door de Amerikanen! De Amerikanen die er komen zijn over het algemeen wel de wat welgestelde Amerikanen en hebben nog enig fatsoen. De keuken van de Rendez vous bay is zeer goed, en staat ook bekend op het eiland als een van de beste restaurants, dus komen ook veel mensen van buitenaf naar toe. Snorkelen en duiken kan je perfect op het eiland. Elke dag kan je ook een ander strandje bezoeken. Wij vonden Rendez vous Bay strand al erg mooi, maar nog ietsje mooier is Shoal bay.
Gereisd met partner in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rendezvous Bay in Rendezvous Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rendezvous Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rendezvous Bay scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: