8,5

• Ligging t.o.v. pistes9,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Peretol*** bij :

3 reviews over Hotel Peretol in het Nederlands

?

tof hotel, met mooi zicht op de bergen

nathalie, 2-8-2010

we zijn hier geweest in juli 2010 en vonden het een goed hotel, zeker de kinderanimatie van de touroperator was in orde

het eten kon wel wat beter, zeker het dessertbuffet kon beter (slechts 2 x in ons 7 dagen verblijf kregen we ijs, en de andere desserts vonden de kindjes niet lekker)

het zwembad was wel in orde en zeker de jacouzzi buiten vonden we erg leuk

de kamers waren ook goed, enkel voor de minibar moesten we 3 euro per nacht bijbetalen en wij vonden dit zeer duur (21 euro in totaal)

algemene indruk was wel in orde

Gereisd familie in juli 2010

Gezellig Brits hotel in de bergen

Hans, 2-5-2010
          • Ligging t.o.v. pistes8

Een Engels koppel runt dit kleine hotel. Ze doen dat al zo;n 25 jaar. De keuken is geweldig, geen Engelse prut, maar kwaliteit.

De kamers zijn sober en functioneel.

Het geheel doet erg leuk aan. het is erg rustig gelegen in het hectische staatje.

Gereisd met partner in augustus 2007

Hans van den Brule, 28-6-2008
          • Ligging t.o.v. pistes10

Leuk hotel met erg aardige eigenaren. Het eten is de reden van de drie sterren. dat is gewoon geweldig!

De rust is zalig. vanuit peretol kun je te voet of eerst met de auto mooie wandelingen maken (bv vanuit Soldeu).

Gereisd met partner in juni 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Peretol*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Peretol in Soldeu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Peretol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Peretol scoort een 8.5 uit 10 op basis van 3 reviews.