Hotel Màgic Pas ****

7 reviews over Hotel Màgic Pas in het Nederlands

Leuk hotel

Thomas, 16-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Al 3 keer in Magic Pas verbleven en steeds tevreden. Eten is lekker en uitgebreid, zowel ontbijt als diner is in buffetvorm. Het hotel ligt op een 150m van de pistes. Kamers kunnen wel iets beter verzorgd worden, badkamer ok. Zeker de moeite waard om eens te gaan en budgetvriendelijk!
Gereisd met vrienden in april 2008

ing, 7-4-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

In maart 2006 daar geweest. Vanwege overboeking in Ap. Alaska zijn we in Magic Pas gekomen.

Goed hotel, goed uitgebreid ontbijt. Avondeten kunnen we niet echt over oordelen, hebben maar 1 x 's avonds in hotel gegeten. Ligging in 't dorp is vrij rustig (slaapt goed...) naar de piste is 't ca. 7 min. lopen via de achterdeur (wij zaten gelukkig op die verdieping....)

Qua prijs kunnen wij helaas ook niet meepraten want wij hebben voor Alaska betaald!!

M.i. aanrader

Gereisd anders in april 2006

Hester, 25-3-2005
    • Ligging t.o.v. pistes8

Van 26-3 t/m 05-3 zijn wij in dit hotel geweest. Ik vond het werkelijk een heel goed hotel. Mooie kamer, nette badkamer, ruim! Toen wij ons in-checkten was het restaurant al gesloten, dus we konden niet meer avondeten. Maar dat was geen probleem; er zou wel wat op onze kamer worden gebracht! En ja hoor; na vijf minuten kwam er een medewerker van het hotel eten en drinken brengen bij ons op de kamer! Al met al hebben we genoten in dit hotel en wij vinden de prijs-kwaliteit verhouding heel goed. Dit hotel is voor ons absoluut voor herhaling vatbaar.

Enige nadeel: zoals eerder gezegd; de warmte in het hotel!

Gereisd anders in maart 2005

Hans, 16-3-2005
    • Ligging t.o.v. pistes8

Op het organisatorische vlak kun je merken dat het nieuwe hotel nog wat problemen heeft. Wij boekten 4 kamers maar moesten allen de eerste nacht elders overnachten. De 2e dag moesten we tot 15.30(!) wachten tot we onze kamers konden betrekken.

Het personeel maakte een ietwat ongeinteresseerde indruk.

De kamers zijn redelijk ruim en voorzien van een kluisje en koelkast (geen minibar!), sommige kamers hadden wat weinig kastruimte en haast geen uitzicht.

De ingang van de skimateriaalopslag is gevaarlijk steil en voor een kast met slot moet Euro 10,- borg betaald worden, bovendien was de ruimte onverwarmd en moesten we de skischoenen mee naar de kamer brengen om te drogen.

Voor gebruik van het internet moest betaald worden, Euro 2,- per 20 min (?!).

De hotelbar was ok.

Mágic Pas is net geopend en dat merk je aan veel dingen, maar die 4e ster moet nog wel verdiend worden.

Gereisd anders in maart 2005

Tara, 27-1-2005
    • Ligging t.o.v. pistes8

Goed hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Idd erg warm overal in het hotel. Wij kregen een andere kamer omddat we geen raam naar buiten hadden, maar naar ventilatieschacht en het dus nog warmer was. Wisselen echt geen probleem. Eten was super vonden wij, veel verschillende keuzes, ook bij het diner, erg uitgebreid, voor ieder wat wils.
    Gereisd anders in januari 2005

simone, 23-1-2005
    • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel was net geopend en nog niet helemaal klaar. De kamers zijn mooi. Het ontbijt goed, dinerbuffet matig. Personeel spreekt heel slecht engels. Het was ontzettend warm in het hotel en op de kamer.
    Gereisd anders in januari 2005

Marcia, 23-12-2004
    • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel is net geopend, maar is nog niet af. Je kunt gebruik maken van Jacuzzi en sauna van het tegen overliggende hotel Alaska. Ook de parkeergarage is nog (lang) niet af. Ik vond het geen 4 sterren waard. De kamer is wel goed, er zit een nette badkamer in en een flatscreen tv. (de bedden liggen wel erg hard...)
    Gereisd anders in december 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Màgic Pas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Màgic Pas in Pas de la Casa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Màgic Pas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Màgic Pas scoort een 7.78 uit 10 op basis van 9 reviews.