Matig

• Ligging t.o.v. pistes6,4

39 reviews over Aparthotel Anyós Park in het Nederlands

Fantastische ligging, grote kamers, lekker eten

M.Janssen, 16-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Handig om een auto te hebben, ligt niet in een dorpje
Gereisd met partner in maart 2016

NOOIT NAAR TOE GAAN!!!

Francis, 5-8-2016

Het begon al aan de receptie. Alleen Spaans kregen we te horen. Een vinger wees de weg naar de lift. Als we de kamer hadden gevonden ging de deur schurend open. Onmiddellijk kwam een muffe geur op ons af en zagen meteen een overvolle vuilbak staan van de vorige bewoners. Later bleek dat iedere deur ( zelfs van de kleerkast ) schurend openging. Op de sofa die als bed was klaargemaakt hebben we handdoeken gelegd om de veren van de matras minder te voelen.

Voor wie van vettig eten houd, hier kom je wel aan je trekken, maar controleer eerst je bord want van mij hingen er nog resten aan van de vorige gebruiker.

Wat het personeel betreft, die moeten nog heel veel leren, ze vonden het nog leuk toen ze een partij glazen lieten vallen.

Kortom, in dit gebouw (hotel met vier sterren??) zou ik nog geen asielzoekers laten logeren.

Hier hebben de bouwsector en hotelschool nog maanden werk!!

Gereisd familie in juli 2016

Valt erg tegen als je in het hotel bent!

Vera Brocheler, 16-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel valt erg tegen, oubollige inrichting, klein en koud buitenzwembad, binnenbad is ok. De kwaliteit van het buffetrestaurant is teleurstellend, bevroren groente, slappe friet, alles door en door gaar en tot slot slechte bediening. Deze reis wordt actief aangeboden door de touroperator. Voor ons echt helaas de laatste keer.

Met vriendelijke groet,

Vera Brocheler en Marinus Weijerman

Gereisd familie in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Anyós Park**** bij :

Prima hotel, maar voor mij nooit meer.

EV, 1-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes1

Als je van een sportieve vakantie binnen 1 resort houdt, kan je hier prima terecht. Wil je echter buiten het resort (zoals wij) dan is een auto onontbeerlijk. Het hotel ligt halverwege een steile, hoge helling, waardoor lopen naar het dorp een hele opgave is.

Het avondeten is in de vorm van een buffet. Een overweldigende keuze aan hoofd- en bijgerechten, alsook voor starters en dessert, maar zoals een goed buffet betaamd, alles is overgaar en dus droog. Ontbijt tafel is prima verzorgd. Uitgebreid en van goede kwaliteit. Alleen, ze kennen geen bruin brood, jammer.

Kamer is netjes en ruim, zelfs voor 3 volwassenen. Zelfs voorzien van 2 flatscreen tv's. Jammer dat de afstandbediening niet functioneerde.

Personeel is heel vriendelijk, maar doet dat wat het moet doen. Geen eigen initiatief. Er wordt bijvoorbeeld niet gevraagd bij het tafel toewijzen of je iets wil drinken bij het eten. Je moet er zelf om vragen, dan wordt het weer wel netjesnen snel geleverd.

Gereisd familie in juni 2016

Vriendelijkheid ver te zoeken

Sven, 24-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het ontvangst aan de receptie: geen hallo of welkom enkel botweg zonder oogcontact ‘ID en kredietkaart’. Enige uitleg over het hotel is niet aan bod gekomen.

De gekregen kamer was donker, geen zonlicht en geen bergzicht. Het enige wat we op dat moment te horen kregen, is dat er altijd problemen zijn met de touroperator .De dag erna hebben we wel een andere kamer gekregen.

Informatie over de regio blijkt niet gekend of niet correct te zijn.

Het rumoer in het verouderd restaurant was met momenten té. Ook iets meer variatie in het eten zou welkom zijn en de restjes van de avond ervoor (frieten, calamares, ...) hoeven nu ook niet perse bij het ontbijt te liggen. Dit restaurant was zeker geen viersterrenhotel waardig.

Wel wil ik wel graag ook de positieve zaken benadrukken: Het bar- en restaurantpersoneel is zeer vriendelijk. De kamers zijn zeer ruim. De wissel van kamers is vlot afgehandeld. De ligging is goed. Het aanbod aan sport en recreatie is ruim voldoende.

Gereisd familie in augustus 2015

M.C.Janssen, 28-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Geweldige kamer met prachtig uitzicht, buitengewoon vriendelijk personeel, verrukkelijk eten, het was een plaatje zoals het was opgemaakt. Zwembad was zeer goed, toen er een een groepje aan het zwemmen was, kreeg ik de code van een privébad om baantjes te trekken.
Gereisd met partner in maart 2015

voor geen herhaling vatbaar

Schollaert.Petra, 6-8-2014

Onze eerste indruk was positief,dit was vlug gedaan toen we er onze eerste dag verbleven.Personeel begrijpt je taal niet,engels,frans,duits zelfs ons beste spaans geprobeert...Personeel onvriendelijk,werkten daar dik tegen hun zin hadden we de indruk.Als de drank op was werd deze niet op tijd aangevuld zodat je gemakkelijk een dag of 2 niet kon drinken wat je wou,zelfs de ijsjes waren zo goed als op.Als je een cocktail wou moesten ze of bellen naar iemand hoe je die moest maken of was de drank die erin moest niet voorradig ze maakten hem zelfs tegen hun zin omdat dit teveel werk was.Het eten was dan weer ok,prijs/kwaliteit moet je niet meer verwachten natuurlijk maar dat weet je,dessert is eentonig.Kamers waren ok alleen te weinig kasten om je kledij in te bergen.Kamers worden elke dag gepoetst maar dit gaat vliegensvlug,bedden werden maar 1 keer ververst op ons verblijf van 9 dagen.Omgeving is zeer mooi,veel mooie wandelingen gemaakt,wanneer je de auto neemt valt er veel te bezien.
Gereisd familie in juli 2014

Zeker voor herhaling vatbaar

Sandra, 5-8-2014

Zeer ruime en propere kamers. Uitgebreid buffet. Alle dagen pasta en frieten. Kids kunnen zeker niet klagen. Vele faciliteiten. Binnen en buitenzwembad. Buitenbad is niet verwarmd, maar dit zorgt voor de nodige verkoeling. Poeltafel waar de kids zich enorm op uitleven Ligt op 5 min van Andorra la Velle waar je naar hartenlust kan winkelen. Ligt ook vlak bij vele aangename wandelroutes zowel vlak als klimwerk.

Het personeel behalve receptie spreekt bijna uitsluitend Spaans, maar ze doen alle moeite om je te helpen en is super vriendelijk. Hier kan ik zeker geen negatief woord over zeggen. Omgeving is supermooi. Een aanrader van wie van een actieve vakantie houdt.

Gereisd familie in juli 2014

super vakantie!

Veerle De Wit, 1-8-2014

Net 10 dagen Anyospark achter de rug! Gezellig hotel, grote kamers, zéér vriendelijk personeel. Uitgebreid buffet waar zeker rekening wordt gehouden met kinderen. Ook van de wellness en de sportfaciliteiten hebben we genoten. Zeker een aanrader voor wie graag naar de bergen gaat!
Gereisd met vrienden in januari 2014

Hotel tegen bergwand

Karen, 8-9-2013

Er is zeer weinig parkeerplaats in de straat dus ben je bijna verplicht betalend te parkeren in hun garage. De kamers zijn ruim maar wel gedateerd (email van bad is verdwenen), werden steeds proper onderhouden. Het avondeten is in buffetvorm a la grootkeuken: lauw en vettig, onaangenaam restaurant, meer refter. Het ontbijt was ok. De bediening en het onthaal was zeer vriendelijk. Het zwembadcomplex was buiten het hotel maar is zeer mooi en voor iedereen wat wils: bubbelbaden, stoombad, sauna en een supergroot zwembad. De omgeving is 's nachts zeer rustig.
Gereisd familie in augustus 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Anyós Park**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Anyós Park in La Massana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Anyós Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Anyós Park scoort een 6.97 uit 10 op basis van 48 reviews.