5,5

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ahotels Princep**** bij :

2 reviews over Hotel Ahotels Princep in het Nederlands

Ahotels Pricep alleen voor de zakenlui

Ciska, 7-10-2010

Met een georganiseerde reis kwam ik afgelopen juli onverwachts in dit hotel. Ons eigenlijke hotel stond in de steigers, vandaar. Werkelijk in één woord waardeloos het is een echt bussiness hotel en voor de toerist is het niets. Wij sliepen aan de achterkant van dit hotel en hadden hierdoor uitzicht op een zwarte muur (die ongeveer 1 meter van je raam stond) Als we recht naar beneden keken zagen we nog net de vuilniscontainers en recht omhoog een streepje blauwe lucht. Ook het eten was absoluut niet ingesteld op een groep en hierdoor was het warme buffet koud en de salades alvast wat opgewarmd (buiten temperatuur op dat moment 35 graden). Doordat er geen zonneterras aanwezig is in het hotel, ben je genoodzaakt om of de stad in te gaan of gebruik te maken van de bar, wat eigenlijk inhoud dat er met behulp van een kamerscherm een deel van de eetzaal bij de bar getrokken moest worden om de groep kwijt te kunnen. Kortom een prima hotel voor zakenmensen, maar niet voor toeristen!
Gereisd met vrienden in juli 2010

Goed.

Angela, 1-8-2010

Hotel Princep is perfect gelegen in het centrum van Andorra. De winkels liggen om de hoek. De kamers zijn niet al te groot, maar wel schoon en erg modern ingericht, zonder uitzicht en zonder balkon. Het eten is een minpuntje, met name het avondeten is helaas niet goed te noemen. Let wel op: de drankjes in de bar zijn peperduur!
Gereisd met vrienden in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ahotels Princep in Escaldes-Engordany, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ahotels Princep zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ahotels Princep scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.