Hotel Vip

Hotel Vip
Vip

• Ligging t.o.v. pistes7,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vip bij:

1 review over Hotel Vip in het Nederlands

Pien en Robbert, 2-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hadden ons niet zo veel voorgesteld van hotel Vip in Encamp. Het hotel is eenvoudig maar prima, het personeel is vriendelijk, de kamer niet groot maar schoon en met een lekkere douche (toen deze kapot bleek werd het direct gerepareerd). Voor het avondeten ga je met een voucher naar de overkant van de straat waar je bij een eenvoudig restaurantje kunt eten. Grote voordeel vh hotel is dat de skiverhuur naast de deur is, de gondel naar de piste schuin tegenover het hotel is en Encamp de eerste plaats is waar gestopt word vanaf Barcelona. Wij hebben genoten van deze reis en deze lokatie.
Gereisd met partner in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vip in Encamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vip zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vip scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.