Hotel Llop Gris ****

1 review over Hotel Llop Gris in het Nederlands

Prima hotel

Gaby, 23-11-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hadden eerst een heel kleine familiekamer die boven de discotheek zat waardoor we 's nachts geen oog dicht deden. Gelukkig was het niet zo druk en kregen we na twee slapeloze nachten, een prachtig grote luxe familiekamer aan de andere kant van het hotel, voor de rest van de week. Super service! De bediening is heel aardig en lief voor de kinderen. Zwembad en sauna ter beschikking van het hotel. Erg verouderd. Ontbijt was goed maar avondeten niet bijzonder.

Skiverhuur, pasverkoop en skiwinkel allemaal rondom het hotel gesitueerd. Voor gezin met kleine kinderen een prima verblijf en een prachtig, rustig, skigebied. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Llop Gris in El Tarter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Llop Gris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Llop Gris scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.