Hotel Xheko Imperial ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Xheko Imperial bij:

1 review over Hotel Xheko Imperial in het Nederlands

Paradij van Tirana

IAN, 16-9-2011

Joepi - XHEKO imperial dank U voor ons ongelooflijk verblijf. Het was echt dagelijks een feest. We hadden ook het geluk om onze zoon zijn 10 jaar te vieren. Amaai op het paradijs van het terras hebben we gegegeten en gegeten en het was Zoooo lekker allemaal. Ik wil een dikke proficiat geven aan de mensen die werken op het het dakterras - het was altijd zo warm en steeds bediende ze iedereen met een grote glimlach. Ik weet nu al dat we zeker en vast terug gaan naar dit hotel. Ik wil tegen iedereen zeggen : Niet twijfelen - Boeken gewoon - dan beleven ook jullie een droom.
Gereisd met vrienden in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Xheko Imperial in Tirana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Xheko Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Xheko Imperial scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.