Bed and Breakfast Amberyellow b&b

Amberyellow b&b

1 review over Bed and Breakfast Amberyellow b&b in het Nederlands

Heerlijke b&b

Ron Jansen, 8-8-2017

Superschone en moderne b&b, met fantastisch sanitair en geweldige bedden. Prima airco en wifi. Met liefde gemaakt zeer afwisselend ontbijt en vooral fantastische mensen. Zoon Bep spreekt verscheidene talen. Zoals een echte Albenees is hij (en zijn ouders) enorm gastvrij en behulpzaam.

B&b ligt op 15 minuten lopen van het centrum, aan de rand van de stad aan een niet al te drukke rondweg. Daar heb je in de geluidstille kamers geen last van.

Ondanks het feit dat we nog zo veel wilden zien, hebben we toch een extra nachtje bijgeboekt. We zijn ook van hieruit naar Theth geweest en konden de bagage in de b&b laten staan.

Onze kleren werden gratis geassen en gestreken en bovendien konden we ook nog eens gratis gebruik maken van de fietsen. En dat is heerlijk in Shkodër. Mocht het al niet duidelijk zijn: als wij hier weer in debuurt zijn, dan is Amberyellow zeker weer onze stek.

Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Amberyellow b&b in Shkodër, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Amberyellow b&b zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Amberyellow b&b scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.