Uitstekend

1 review over Hotel Kastrati in het Nederlands

prachtige lokatie,kleinschalig

rene dekker, 22-7-2014

zeer mooie lokatie,hotel tussen de bomen en het zwembad op het strand,zeer vriendelijk personeel,wij waren in 2013 de enigste nederlanders in het hotel,maar dat was prima,ontbijt simpel maar oké,restaurant prima ,kamers schoon hotel heeft een eigen parkeer gelegenheid met bewaking,hotel is voor iedereen geschikt ook gezinnen,als ik weer zou gaan dan dit hotel,helaas wordt dit niet meer aangeboden via arke,maar kan wel via een omweg,mensen die luxe zoeken,boek alsjeblieft een resort in turkije ! albanie is een heel ander land,arm ,wij zijn hier een week geweest en daarna met de huur auto doorgereden naar macedonie
Gereisd familie in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kastrati in Durres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kastrati zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kastrati scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.