Camping Albania

8,5

28 reviews over Camping Albania in het Nederlands

Wat een fijne plek!

Jeroen, 25-8-2017

Afgelopen juli een hele week in de bed and breakfast vertoefd!

Iedere ochtend een prima ontbijt met een eitje (in welke vorm dan ook). Gezien de temperatuur (40graden) was het zwembad een uitkomst, die wij bijna privé konden gebruiken.

De kamers zijn van uitstekende kwaliteit (prima badkamer, airco en een heerlijk bed) en de familie is vriendelijk en gastvrij.

Bij navraag konden wij een koelkast gebruiken en servies lenen voor ons eigen middageten.

In het restaurant was niet alles op de kaart beschikbaar, maar waar je wel uit kon kiezen was heerlijk (lasagne, varkenshaas, biefstuk, stoofpotje etc). De prijzen zijn zeer voordelig!

Qua uitstapjes is 'the blue eye' in Teth (4WD huren) echt een aanrader en eten bij restaurant 'mrizi zavane' (30 min rijden), traditioneel Albanees eten... fantastisch!!

De WiFi werkt in 95% van de gevallen meer dan prima.

Al met al, een heerlijke rustige plek, met een fantastisch zwembad en goede uitvalsbasis om het noorden van Albanie te ontdekken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Uitstekend, vriendelijke mensen en goed restaurant

Henny, 9-5-2017

Alles was goed behalve het weer! Regende pijpenstelen.
Gereisd met partner in mei 2015

Mooi gelegen tussen de velden, super rustig

fam Berghmans, 1-8-2016

Toen wij op de camping waren half juli stonden er nog 2 andere families.

De camping is een groot vlak terrein met kort afgemaaid gras. Je kan je tent plaatsen onder schaduwdoeken, een caravan of camper kunnen er niet onder. Wij plaatsten onze caravan er vlak voor en met een extra schaduwdoek over de bestaande creëer je voldoende schaduw. rondom de camping zijn enkel akkervelden (mäis, ...) waardoor je niets dan rust hebt.

Het sanitair is eenvoudig maar proper en voldoende groot. Ook voldoende plaats om af te wassen (wat op heel wat andere campings vaak een probleem is). Altijd warm water.

vóór de woning/hotel/receptie is een groot mooi zwembad dat afgesloten is van de straat, super voor de kids en de enige camping in heel Albanië met een zwembad.

In de buurt van de camping kan je mooie tochtjes maken met de fiets op kleine asfaltwegen waar bijna geen auto's rijden. In de buurt van de camping vind je voldoende kleine winkeltjes waar je brood, fruit en groenten kan kopen voor geen geld. Toen wij er waren, waren de eigenaars in Nederland en was het restaurant gesloten, je kon wel iets drinken aan het zwembad.

Wij vonden deze camping een echte aanrader en super start van Albanië, op de terugweg zijn we nog enkele dagen teruggegaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Uitmuntend

Ans en Piet van Toledo, 5-7-2016

Vlak voor Bushat kregen wij ernstige panne op zondag. Fam Wesselingh heeft voor een sleepauto gezorgd die de auto naar een garage bracht. De auto is gerepatrieerd en zij hebben daar toezicht op gehouden. Ook hebben ze ons naar het vliegveld in Tirana gebracht.

Wij hebben daardoor 3 dagen van hun vol pension genoten. De kamer was prima met airco en een hor voor het raam. De maaltijden uitstekend.

Voor zover wij de camping en het sanitair konden beoordelen: het zag er allemaal prima uit.

Echt een camping en b&b om van de rust en de heerlijke maaltijden te genieten.

Wij zijn de hele familie dankbaar voor de geboden hulp

Gereisd met vrienden in juni 2016

Naar Albanië, dan naar camping Albania

Melchior van Schuppen, 28-6-2016

Hele mooie camping; gerund door Nederlanders met de Nederlandse kwaliteit. Moet je gezien hebben!!
Gereisd met partner in juni 2016

Mooie prima camping.

Trudy, 23-6-2016

Vriendelijke persoonlijke ontvangst door Nederlandse eigenaresse. Groot grasveld met schaduwdoek voor tenten. Eten in restaurant is bijzonder goed en gezellig. Omgeving is rustig, maar de zee en dorpjes zijn niet ver.
Gereisd met partner in juni 2016

schitterende plek om lekker bij te komen

Erik Wessels, 14-10-2015

Het is een simpel weiland als camping maar metkeurig sanitair en een prima restaurant. Bediening is perfect. Toen wij er waren hoofdzakelijk gedaan door de dochters met af en toe hulp van de zoon. wij waren eigenlijk te laat in het seizoen om echt te kunnen oordelen. Maar wij komen terug. Zeer goede indruk achter gelate.
Gereisd met partner in september 2015

Aanrader voor de gene die rust zoekt.

Edwin Verbruggen, 1-7-2014

Wij werden zeer hartelijke ontvangen door de eigenaren van de camping. Waarbij wij gebruikt hebben gemaakt van B&B mogelijkheid. De zeer ruime en nette kamer was van alle gemakken voorzien met als plus punt een Airco.

Het restaurant op deze camping is echt een aanrader.

Gereisd anders in juni 2014

Nooit meer

Thea Jaarsveld, 22-6-2014

Wij zijn hier gisteren na een lange dag rijden aangekomen,we kregen een A4tje in onze handen gedrukt,en we werden naar een grasveld gestuurd.

We waren het spuugzat,maar niemand die ons vroeg waar we vandaan kwamen ofzo.het enige wat ze konden zeggen,dat onze hond vastgezet moest worden,die wilde ook even zijn pootjes strekken na zo'n lange rit!

En oo

Gereisd met partner in juni 2014

Leuke camping

Jan, 15-5-2014

Dit is een moment opname beste mensen.

Wij hebben hier 2 nachten gestaan. Dit is een aanrader. Heel goed ontvangst. Goede uitleg. Omdat het heel veel heeft geregend mochten we op het pad staan, het gras was nogal nat. We hebben hier in het restaurant gegeten, buffet vorm. De jongelui deden het heel erg goed. Ik kan het een ieder aanbevelen. Beste mensen van Camping Albania, ga zo door!!!

Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Albania in Bushat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Albania zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Albania scoort een 8.47 uit 10 op basis van 29 reviews.