(Cruise)schip Abel Tasman

37 reviews over (Cruise)schip Abel Tasman in het Nederlands

Fantastische bruiloft

Margot, 6-7-2016
  • Entertainment9

We hebben een fantastische dag gehad op onze bruiloft aan boord van de Abel Tasman met alles erop en eraan. Heel vriendelijke personeel aan boord. En voor ons een dag om nog heel lang van na te genieten.

Alles wat we hadden bedacht, en nog veel meer!

Gereisd met partner in juni 2016

Mooi en gezellig schip

Rosanne, 27-6-2016
  • Entertainment6

Leuk personeelsfeest op gehad.
Gereisd zakelijk in juni 2016

Top dag

Smutrfit Kappa TWINCORR, 8-9-2014
  • Entertainment9

De Abel Tasman is een prachtig schip en biedt alles wat wij nodig hebben om onze top klanten een dag te feteren. Service en kwaliteit van het hoogste niveau.
Gereisd zakelijk in september 2014

Abel Tasman

Annet van der Veen, 25-8-2014

Ondanks het slechte weer hebben een fantastische personeelsdag gehad. De boot was geweldig en het personeel fantastisch!
    Gereisd zakelijk in augustus 2014

Super gaaf schip

Denise van Goeverden-Bakker, 24-6-2014
    • Entertainment8

Het was een super gave huwelijksdag! We hebben genoten van de hapjes, drankjes en de goede service van de bemanning! Een aanrader!
    Gereisd met vrienden in juni 2014

mooie ervaring op het water

Anta Huizenga, 23-8-2013

Goed uitgeruste, prachtige zeilboot met vriendelijke bediening en een enthousiaste kapitein. Het avondeten was smakelijk en gevarieerd.
    Gereisd met vrienden in augustus 2013

Abel Tasman een mooie zeilervaring

J. de Vries, 22-8-2013

Abel Tasman is een mooi zeilschip om het Markermeer te ervaren ook voor een groep van 26 mensen.

De indeling van middenschip en dek boven de barruimte maakt dat je ruimte hebt om van de rust van het water te genieten en genoeg contact kunt houden met je medepassagiers.

De BBQ de luxe is een aanrader: goede vlees en vissortering, lekkere salades en uitstekende satesaus, genoeg voor iedereen.

De schippersmaat heeft een rustige manier van activeren van de deelnemers bij het zeilen hijsen en strijken. Wil je een stuk touwladder in, dan wordt je goed gezekerd en hebt een fantastisch uitzicht, alles op vrijwillige basis.

De bemanning is enthousiast en heeft hart voor het schip en de gasten.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Een geweldig schip voor jong en oud

Marcel en Anita, 26-6-2013
    • Entertainment9

We hebben een fantastisch feest gehad op de Abel Tasman. Ook van onze gasten hebben we alleen maar complimenten gekregen over de geweldige dag. Jong en oud hebben genoten van de ruimte op het schip, het hijsen van de zeilen, het klimmen in de mast en de boegspriet en het heerlijke eten.
    Gereisd met vrienden in juni 2013

Een heerlijke tocht

Margreet, 23-5-2013

De schipper en crew heeft alle aandacht voor de passagiers, gastvrijheid ten top. Het eten voortreffelijk, de mensen vriendelijk, behulpzaam en in voor een grapje..

Daarbij is het schip goed onderhouden. Met iets meer wind, het enige wat niet van te voren gereserveerd kan worden, was het helemaal spectacul(in)air geweest!

Gereisd met vrienden in januari 2013

Super personeelsuitje

O.Goeman, 25-9-2012

Perfect gerestaureert en onderhouden.Geweldig schip en dito bemanning.

Ook de catering was perfect verzorgd.

Al met al een echter aanrader.

Prijs/kwaliteit : ruime voldioende !

Gereisd met vrienden in september 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor (Cruise)schip Abel Tasman bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in (Cruise)schip Abel Tasman in Lelystad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over (Cruise)schip Abel Tasman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

(Cruise)schip Abel Tasman scoort een 8.93 uit 10 op basis van 38 reviews.